[I know.]


Ja jag vet att det är inte roligt att kolla in i en blogg och ser att "inget nytt" har dykt upp.
det beror kanske på att jag har viktigare för mig och det tänker jag inte be om ursäkt för.
 
Så Kan det ju bli utan nått förvarning om bloggpaus. det kanske känns lite dubbelmoraliskt
att ge meddelande att man har bloggpaus och sen  2 dagar sedan "SÅDAN, det var skönt." det kallas inte
för paus, mest beroendeframkallande att skriva igen, att ha bloggpaus är att göra det plötsligt och sen skriva igen som det var inget hänt. ;-)

Sådan, nu har jag ordnat Storm spjälsäng som har stått där naket länge, nu har jag beklätt det med skydd och allting.. fattas är ¨täcke och kudde som jag har lagt ned i barnvagn. ska ned och hämta nu. Så i natt ska jag sova utan Storm.
ântligen, jag har nu trottnat det, sedan Storm sparkade mig ut frå¨n säng.
det gjorde han igår. "kastade mig ut från sängen"
Han sov så sött och djupt. jag kom och lade mig på min sida. han sparkade och rev min rygg hela tiden, så jag gav upp och gick upp. kort stund senare kollade jag honom. han somnade gött. ARGH busunge där!
Så lika bra att ordna så han får sova i hans säng. så  kan jag njuta att sova lugn och ro..
;-)

Ska skriva om julhelgen i Sverige.. kanske. vågar inte lova. Vi hörs!

Gott nytt år om jag inte bloggar innan.

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

God fortsättning på den nya året!

Hoppas allt e väl!

Kram, kika gärna i min blogg ;)

2009-01-02 @ 14:56:45
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: ida

kramm!!! god fortsättning!!! :) hur haft du i julen??? kramm!!! vi hade toppen...mysigt...nu hemma i lsd...har varit i gbg,motala,örre...kramm

2009-01-03 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback