[Storm]


Jaha, nu var det måndag.
Det har varit en spännande helg samtidigt inte..
Jag har börjat med att ge Storm välling om kvällen, innan sängdags.
för det har inte riktigt fungerat att amma honom, för att sedan sova.
Det har alltid varit så att han kräver att amma mig till 03.00
så har man ju sovmorgon till 11-12.. Trivdes inte med det.
Så jag tog modet och prova vällning, men det var inte lätt det,
men lättnad kom när han föll i sömn 23, och vaknade först 09.
då i detta ögonblicket visste jag att en av min byrde föll av.
Jag var lättare, hade egen tid till mig själv. Amning ändras från jobbigt till mysigt.

=) Idag vaknade vi 09.00 istället för 12. attans vad bra vi är.

Kommentarer
Postat av: Martina

ja det är den 17 dec ;) kan jag få komma in i ditt lösonordskyddat blogg? vore kul och hänga med lite ;) grattis förresten till den tredje barnet!

2008-12-08 @ 13:50:26
URL: http://wifemarran.blogg.se/
Postat av: Jos

Skönt du känner att det har blivit mysigt nu så Storm säker känner det också!. Skönt du får extra sovtimmar så du blir ett glad mamma med massor kraft och orka med dagar... KRAM

2008-12-08 @ 18:41:05
URL: http://joskankkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback