[Snö och svar till kommenterar]


Här i Danmark snöas också! =D
100 år sedan man såg så mycket.
det brukar falla ett par mm innan man ströar salt på snö, så fegis är de i danmark.
Kan risk halt och ramla. därför salt. men det smältar bort redan, nästa dag så slöseri med salt.. *DOH*

Så nu har det snöat och haft snöstorm i 2 dygn, jag blir bara så glad.
Igår gick jag och Storm ut efter ca 100 meter såg Storm ut som han bodde i en rullande igloo.
Som en sköldpadda täckt med snö.. *sött*

Självklart tog jag inte med kamera, så hjärnsläpp man har. ** Nu är mic bil full med 20 cm hög snötäcke, kan bara se registernumret och kofanger. allt är snö annars.

*****
Svar till kommenterar ang. "Bitterfisse har ordet".
Jag tycker roligt med er "feedback" om man kan säga så.
Trodde att jag skulle möta sura läsare men nej ni förstod min poäng helt rätt.

Cee, min inlägg behöver inte betyda att jag vill bestämma hur ni ska presentationera er.
Det är ju upp till er själv.
Men jag valde nu att inta din "utmaning", Du har ofta haft "stolt homosexuell", som jag tycker det är
väldigt trevligt att du är, men lite tjatigt att du behöver betona, men nu har du ju ändrat lite, så det
ger ett intryck VAD du vill skriva om, det är faktiskt något bättre än den samma gamla visa. men
du har skrivit homosexuell en gång för mycket. vi har förstått att du är homosexuell redan första gång du har nämnat. Behöver inte betona  2 eller 3 gånger.

Förstår du hur jag tänker? hrm..

Kommentarer
Postat av: Cee

Ja, vad jag har förstått så är det självklart lite tjatig. Men hur många är det alltså är en stolt homosexuell. Många gömmer sig. Jag vill visa att jag är detsamma person trots min sexuella läggning. Många misstror mig, eller misstagit mig som person. Homo = smittade pest!!! Så jag vill definiera mig lite extra mer. Jag skriver ur mitt hjärta och om mina kvinnor kring mig själv. För det är VANLIGASTE med heterosexuellt liv. Aftonbladet, expressen, vanliga tidningar har alltid något foto på heterosexuellt par, eller intervjuar hellre heteros. Vad jag menar är att jag vill att alla ska vara stolt över som man är. Hur sällsynt är det homos som bor i Sverige? kanske 500 000 av 9 mille befolkningar i Sverige. Stort skillnad är det. Jag förstår absolut hur du tänker. Men jag vill berätta hurdan jag är, även jag är flata eller inte. Jag kom ut som homo för 8 år sedan så det är inte så längesedan så jag ville hoppa och visa för jag har gömt min sexuella läggning alldeles för länge. Förstår du? ;)

2009-12-18 @ 12:46:02
URL: http://ceeily.blogg.se/
Postat av: Josannah

Cee, ja det är tråkigt att många gömmer sig, det förekommer ju fortfarande diskiramotion (hur stavas?), såg i tv igår att en par lesbiska som pussade och kysste i en football station, och då kom vakter och bad dem sluta för de uppförde sig opassande. vilket är mycket oförskämt tycker jag. kära oavsett vilket kön ska kunna mysa ihop varsomhelst egentligen! Inget fel i det..

Tycker det är härligt att du är stolt. jag gillar folk som VÅGAR stå på sig själv.

2009-12-18 @ 12:50:48
Postat av: Cee

Ja vad jag menar är att folk stoppar kärleks liv oavsett vad sexuella läggning är! Varför ska dom stoppa oss? Så det är jag menar. ;)

2009-12-18 @ 12:52:48
URL: http://ceeily.blogg.se/
Postat av: mallan

Exakt- så kände jag med de andra som presenterar sig som döv, 12årig mamma och 100barnsmamma osv osv. Skrev lite om det i dag på min blogg. Det kan tolkas som negativt eller desperat då.

2009-12-28 @ 21:00:03
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Miss Borén

God fortsättning på den nya året ;)

Hihi tackar, ja grabben fick öva några filmklipp, så fick han en glass som beløning ;) Kram

2010-01-04 @ 18:46:30
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback