[Dagen efter första träning.]


Ni, ska inte tro att jag håller på att förvandla mig till vegetarin ännu.


Men som jag har sagt att jag har tränat lite igår, och jag vet faktiskt inte vad för sporttyp det var, om det var pilates eller yoga eller vad som helst, vet jag inte alls. jag vet bara att det ger ett mage och rygg övningarna.
och seriöst, jag måste erkänna, jag vaknade och hade helvete in så ont i hela varje muskler, jag tror nog att min invälvor blev också tränad. det gjorde ont att skratta, att hosta, och svåraste av allt var att stå upp från sängen, så ont..
Det gjorde också ont på ställena jag inte visste att det fanns muskler där..

Så maximalt otränad jag är.

Jag har också lagt om min kost, ingen gotti, men choklad är inte förbjudet, men köp och beställ förbjudet, det ska Mic ta hand om, han köper choklad till mig när han tycker jag förtjänar det. känns mer rättvist och ärligare då.
Jag har ätit stenålders mat idag, nämligen kalops med potatis, gud så gott!
Fast vill gärna ha lite tips till att få köttet lite mer smaskens, förlåt mig alla veggo...
Igår åt vi korv strongaoff på den light sätt, alltså ingen falukorv eller matlagningsgrädde, men lätta mjölk på 0,5 %
så överigår provade vi GI mat, utskuren biff med örtsallad. gud vad jag älskade salladen, den bästa. men dock jag funderade lite på TOMATER & AVOCODO kan höra ihop i salladen? det verkar vara ologisk?

Så jag har funderat på att skapa ett kategori om mitt program så ni kan följa med i mitt kost/träning,
vara med och se om jag lyckas eller misslyckas. och vara med å tipsa, besvara mitt frågorna.
Låt mig höra vad ni tycker?

Viola!

Kommentarer
Postat av: Älvan

joo avokado + tomater = GOTT!

Gi metoden är väldigt effektivt har jag hört och jag har själv testat och det funkar! :):)



det skulle vara kul o följa dig och se om du lyckas :)

2009-02-22 @ 10:37:45
Postat av: Anonym

jodå klaart du får.. :D

2009-02-22 @ 11:56:29
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback