[förtydliga lite.]


Bara för att jag skrev det vad mamma bad mig att säga det så betyder det inte att jag menade det.
för jag skrev inte spontant, utan gjorde vad hon ville =)


skrev ett längre inlägg och sen beslutade jag att trycka på backstege för den blogg är officell. och inlägget var lite
för privat,
Men ett kort mening:
 "För att ha en familjmedlem betyder det inte att man är alltid förbundet till en på grund av, blod och kött är densamma, men för mig är det också avgörande hur man har gjort sig förtjänt till att fortsätta vara en del av familjen.."


jag vet alltså att det finns oönskade besök och glor här.
Inte ni allihopa, men de som beter sig grymt och tror att de är oövervinneliga. gamla vänskapet som brutits,
så de inte ska ha förtjänt att läsa vad jag skriver..

Men var inte rädd att fråga om tillgång. spelar inte roll vem du än är. =)
Bara du kan ta ett nej eller ja.
Frågar du inte så kan du inte heller veta om du hade chansen, lite dumt att låta chansen gå till spillo?

Kommentarer
Postat av: ida

hejjjjjj sötnos...bra nu kan jag titta in, pga glömde vad din blogg heter..hihihi. jag kärrning...ler..gärna mer bilderna i bloggen..:) krammm

2009-01-19 @ 16:41:22
Postat av: Miss Borén

Heej, min ven hvordan går det? Håber alt er i iorden ;)

Jeg vil meget gerne spørge dig om en lille ting :) Kom gerne ind på msn nogen dag, så snakker vi sammen. Knus Miss B

2009-01-20 @ 13:34:12
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: sess

fnissfniss. kul saker eller hur... ja kul att du ev tänker köpa nr 3 :D skulle också gö det, eller ksk kommer jag också köpa d, få se :D :p kram!

2009-01-22 @ 08:34:42
URL: http://splukendya.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehe ja vi får se om min dröm blivit sann när den kommer ut :D

2009-01-28 @ 08:56:37
URL: http://bombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback