[Drömmen]


Jag drömde inatt, att jag var så goda vänner med Edward och hans familj (twilight),
och därmed hade en små sommar romance med någon av dom, minns inte vilket,
men umgick mycket med Edward och hans bror, besökte deras hem, det var så mysigt, speciella område,
men då blev jag väldigt dålig och helt onormal, så de förde mig till deras sjukhuset,
och de upptäckte att jag hade fått cancer, men "ondart eller godart" fanns inte, fick man cancer så var det en tidsfråga om
överlevelse.. Jag låg där i mysigt mörka rum, det fanns en gigantisk rum med typ trädgård. där kunde man campa/husvagn, istället för sjukhussäng, men jag fick en rum med mörka tapeter och speciell mysig säng,
Jag tyckte om det, hade ständigt sällskap av Edward eller en annan som börjar med C.. (ni som vet vem jag pratar om, så rätta till)..
De kunde inte teckenspråk, men de kunde telepatiska, eller skriva på papper.. jag blev dåligare på att skriva för
jag fick halliunciera, jag skrev på ett hårdpapper, jag skrev något med vanligt bläckpenna, men när jag läste det så
såg text ut som jag hade skrivit väldigt dåligt och hade metal på den, typ smälta mental sen skriva med mental,
det var helt oläsbar, så jag fick panik att jag skrev så dålig, så jag skyndade mig till camping, så kom C till mig och
sa det är lugnt, du har inte skrivit något? Han visade mig pappret så det var helt tomt.
Jag blev förvirrad. så sa jag plötsligt att jag skulle på toa,
(i drömmen hade jag även kräkts och gått på toa mycket, men detaljer skrev jag inte..)
Så de ville följa med in för att vakta hur jag bajsade, det var obligaritisk, men här gång bad jag om att inte följa med in.
Så jag gick in och skulle bajsa och kräkas. var så yr.
så jag föll från toastolen, i pinsam ställning och jag såg på en gotisk djur som kom till mig, jag skrek om hjälp men
skriken var hallucinton. så jag skrek utan röst typ.
gotisk djur kom fram till mig och tog något del av min hjärna.. Så jag skrek igen till sist hörde de mig., men då var det försent.
Jag överlevde inte cancer och halluinctonerade hela tiden..
De kom in och försökte rädda mig, men det gick inte och det var en stor sorg för Edward-familjen.
Så var jag på en annan plats, och det kostade en banan att skicka en sms. 121 bananer = 121 sms.
Så fann jag en vän (iverklighet umgås vi inte ens), och ville berätta henne att jag har fått cancer,
så jag bad henne att följa med in bilen, och jag sa "Jag har något viktigt att berätta, och det är allvarligt..." så blev jag avbruten av hennes dominerande pojkvän som sa till henne "Kom nu, du måste följa med mig nu, du måste se något skoj!" Hon: neej inte nu..
Jag: var snäll att gå nu för vi har något viktigt att prata om.
Han: DU SKA KOMMA NU, oavsett om det är viktigt snack, du får inte missa detta skoj.
Så sa jag till honom: DIN SVIN.
Så blev han riktigt arg, och hoppade så sparkade han bildörren.
Jag öppnade min annan bildörr, och såg på Mic, han pratade vidare och såg inte mig trodde jag.
så vän följde med sin pojkvän. helt omedveten om min cancer.
men så skickade jag sms, och sa att min bananer är snart slut, så skickade hon 121 bananer till mig.
så jag kunde skicka, jag berättade till en annan att jag har fått cancer, och är helt döende.
så hon sa "är den godart eller ondart?"..

Så några dagar efter träffade jag min mic igen, och jag berättade om dörren,
så sa han: "Ja jag vet såg det hela, men jag var tvungen att bli färdig i diskussion,
så jag gav honom spö!

Jag tappade hakan och sa till honom, hur gjorde du det??
(world of warcraft stil i verklighet, i spelet kan man inte spö någon tills död om båda är samma goda, typ.)
jag tänkte och försökte lösa mysterium, hur helvete gjorde han det?
Han sa det var bara att ta duel och spö, sen färdigt?
Jag förstod ändå inte hur...
Det tog flera dagar för mig att förstå, tills jag tänkte "ÅH detta är verklighet, inte wow!" (trög?)

Så skulle jag plötsligt med Jinnas födelsedagsfest, och hon hade flyttat till mitt stan.
(nu var vi i örebro, och folk var dansk språkig.)
men tyvärr så var alla skitdålig på att beskriva..
Träffade Challe, Joel, Denise och hennes pojkvän..
vi skulle handla middag och presenter, men jag glömde Jinnas födelsedagspresenter hemma.
Så var vi hungriga och ville äta frukost, hos Denise och hennes pojkvän, men frukost var typ coca cola och nachos och allting skräpmat, man vi ville äta yoghurt med müsli, och de två sa det var koonstig frukost, och tyckte att vi har valt
helt fel och konstig, äcklligt.. tills hon smakade på den.. "Den var ju god!"..
Så träffade jag en annan människa som påminde om min goda vän Edward, jag frågade, "är han en monster eller människa?" alla skrattade åt mig, och "människa!".
Jag kom på att jag glömde presenter, och bad om beskrivning vart Jinna bodde, Denise och hennes pojkvän bodde i en lägenhet som Burger KIng fast det var en lägenhet istället.
jag frågade Joel vart bor Jinna?
"Ja samma ställe typ jag bodde förut nästan."
Jag har aldrig besökt honom så jag visste inte vad han pratade om.
"Nära Naxxramas, otroligt nära, bara gå dit så färdigt."
Jag förstod inte? Naxxramas?!
Så förstod jag någon timme efteråt, att han tänkte fel. Naxxramas är en instance i spelet "wow"..!

âh jag följer med så sticker jag efteråt.. och det var... nära nära Denise lägenhet..
alltså Handelsbank på våghustorget mellan mcdonal´s och köpcentrum, inte krämen men annan.. vad heter det nu?
Så var Natty med i drömmen, när vi gick in och upp, massor trappor, tills sista våning upp, så sa jag till Natalie, åh det luktar gott, typ ny trä! hon svarade med : "nej det luktar äckligt konstigt typ alkoholister bor här."
Så vi kom in till Jinnas lägenhet, vi öppnade dörr, och sen var det ett gigantisk balkong/altan, med träpaneler och vackert utsikt över örebro, så såg vi lägenhet, gigantisk tvrum med gigantisk köket, och där satt Elin och hon hade nattys frisyr, blondin och uppklippt.. Jag tappade hakan och gjorde en grimas samtidigt, "frääckt lägenhet!"..
Så frågade jag Elin om jag kunde låna hennes moped så jag kunde hämta presenter, och att hon har garanti på att få min fräcka scooter om hennes moped blir förstörd.

Ja så var drömmen, Storm vaknade och skrek. Kommentera om min drömmen ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins mamma

Haha, en konstig dröm du har.. Det är lite svårt att hänga med din dröm :D

2009-07-01 @ 11:08:45
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Piggelin

hihien skum dröm du hade;-)

Hmm jag skulle inte kunna tänka mig att ha så starkt blont hår som natty hade tills hon färgade till svart igen. men frisyren är läckert på henne men på mig vet jag inte:p

och moped?..hehe.. jag skulle vilja ha bil hellre:p

men iaf kul att du kom ihåg mycket i drömmen iaf:)

kram!

2009-07-01 @ 12:25:04
URL: http://www.dansarengirl.blogg
Postat av: Jinna

Diggar din dröm, seriöst. Den är ALLDELES för konstig! :D Nice att du drömt om lilla jinna, förresten! ^^

2009-07-01 @ 13:45:46
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Cecilie

Hahaha skön drömmar,. xD

2009-07-05 @ 12:15:15
URL: http://georlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback