[Oh my God, Storm kissade!]

Nu skriver jag ett typiskt mamma inlägg.. ganske ovanligt av mig va? ^^

Jag bara måste berätta vad som hände med min lilla son, Storm idag (23 juli) på kvällen skulle jag bada honom, men
hade tagit av blöjan och satte honom på pottan. och han satt lugn, och hämtade en bil som låg på golvet,
så blev jag själv kissnöjd av att se rinnande vatten ^^ (hoppsa) så uträttade jag även mitt beroende med Storm.
vi båda satt i toalett ^^ men så kissade han! första gång, så när han var klar "gick" han av stolen...

Självklart blev jag stoltaste mamma ^^
Storm börjar bli pappas pojke nu för tiden, brukar vara båda mammas pojke eller pappas.
Men när jag badade sonen, så ville han INTE gå upp (!) så jag ropade på min mic, och då gick Storm med att bli buren av pappa och myste ihop...
Det är så härligt att se.. jag orkar inte vara tillhängig för Storm. Skönt att han favoriserar båda föräldrarna.
Underbart.
Snart blir han 1 år.. så ska det firas!
Hrm.. Inget mer att säga.

God natt..

Viola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback