[åhaleo... nej läs vidare!]


Jaa.. jag är så nervös nu =)

"Jackpot eller nitlott", vad menar jag med detta? Läs i min hemliga blogg, bara fråga efter koden

Nu slappnar jag hemma, funderar om jag ska bygga en hus i thesims 2, brukar inte längre spela därinne, lite tråkigt men har fastnat för ett annat spel,  eller spela wow, men bestämde mig att skriva blogg lite. läsa allt bloggkoll inläggena
så se hur trött jag är efteråt. 15 olästa tror jag det är..
Puh, men skönt att man har blogglovin/bloggkoll egentligen, för när min internet "städas" så allt är borta, och då glömmer jag dom i min favoriter, så jobbigt att leta och hitta. men blogglovin håller ordentligt för en. lyxigt! hihi

nu sover alla 6 ungar, för 30 min sedan skickade jag tjejen i sängen.. så nu sitter jag ensam..

men, sorry för ett tråkig inlägg, vill bara tala om min blogg är uppdaterade. =P


men what in hell.. jag måste berätta en roligt sak!
Jag har inte nånvåg hemma, Olle, om du får panik och måste rätta. så gör du det bara.
Så jag bestämde mig att mäta mig hur stor jag är runt om mage, höft, bröst, olika., men bröst behåller jag för mig själv. inte ska ni få veta mitt hemlighet ;-)
men mage var 123 cm när jag började, och igår stod den 115 cm jag blev SÅ lycklig! jag sprang nästan till allrum och väckte mic, "JAg har förlorat CM! jag är 115 cm NU!! Jippi!"
Senare på kvällen tänkte jag, "tänk om jag har målt fel? tänk om egentligen bara så, pii samma ingen skillnad?"
Och sen idag "när kan jag se att jag är smal? När? hmm.. "

Men TÅLAMOD, tålamod, tålamod... tål..a..m...o..d.. är mycket mycket viktigt i bantningen! Puh.. Har inte tränat nått här vecka. men lustig är då 3:E träning hade jag sällskapet av Maja. Hun är duktig men slarvade lite! Ja jag berättar. men det var verkligen SKOJ att ha sällskap, och hon fick träning värk, och jag. Ingenting. bara lite öm. Har jag tränat dåligt eller?? Hmm och nu orkar jag inte kolla mat för GI mat är ofta LAX, det hatar jag, spyr nästan av det. så.. hjälp mig! är i desperat..
Viola!

Kommentarer
Postat av: mallan

jag är nyfiken..... skicka mail till mig på:

[email protected]

vill du det inte- är det okej för mig!

:)

2009-03-10 @ 00:14:54
URL: http://metrobloggen.se/mallansson
Postat av: Josannah

Mallan, har mailat dig koden ;-)

2009-03-10 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback