[Svar på er frågor]

 Älvan

- varför sätter du inte upp bilder oftare?
Skulle vilja sätta bilder upp, men tyvärr så ogillar jag "min" kamera..
- hur mycket vill du gå ned?
Jag vägde som 121 när jag var höggravid, och har lyckats gå 23 kg ned, så jag ville gärna fortsätta till jag väger 75. räkna ut det du ;-)
- vad anser du om mig? haha :)
mest som en lilla flicka, som plötsligt blev vuxen, jag tycker du har så otrolig karisma, me like it. ;-)


Ellisofie:
- vad har du för mål att vilja jobba / arbeta med?
Att lyckas gå ned i vikt för min hälso skull, och att lyckas i denna rättegångprocess.
- Vad vill du bli?
Jag vill bli städerska i nuvaranda ögonblicket, bara för att jag fick veta att man kan gå snabbt ned av detta jobbet,
men annars hade jag varit sugen på många olika jobb. Hjärtkirugi var en dröm, men orkar inte plugga så lång tid.
Bonusinfo: om du hade ställt din fråga till mig som 3 åring så ville jag bli cykelbud, det resluterade i att jag med min röda trehjul cykel ramlade ned i tunnel och hade bakhuvud blödande hem.
- Vad har du för sko storlek? =)

Den största, att min klasskamrater kallade mig för bigfoot. hihi jag har storlek 41/42.

natty

- hur ser ut din familj, alltså hur många barn, gammal?
Mina barn; Elijah 6, Debora 4, Storm 0, Bonusbarn; Maiken 11, Mathias 8, Michlas 6.
- hur bor ni?
Vi bor i pytteliten lägenhet, nämligen 85 kvm 3a, men med en otroligt vacker utsikt över sjö/havet.
- kommer du bo i danmark för gott?

Det tror jag nog, fast har varit sugen på att komma hem, men om jag nånsin ska flytta tror jag nog att det blir först när barnen blir myndig, alltså om 20-21 år, men vem vet? Just i detta ögonblicket, så tror jag att jag kommer att dö här i danmark.

Sol Jenny

Hej!!
Hej!

- Saknar du din familj i Sverige??
Ja det gör jag, saknar mina bröder, och min mamma. och speciellt farmor&farfar.
- Saknar du dina vänner i Sverige??
Nej, det gör jag inte. det gör för ont annars.
- Hur ofta du kom till Sverige??
Jag försöker komma minst 1 gång per år..

- Vad jobba du i danmark??

Jag har inget jobb, är mammledig just i detta ögonblicket..

Linda

- Kul att "se" dig igen:). Eh..kommer inte på nån annan fråga än- hur mår du idag?

Ja, det var trevligt att du kollade in ;-) Ja jag mår bra idag, fast lite hosta.

Pea

Åhh kul med frågorna!
Och det är roligt att folk vågar fråga;-)

- Har du något jobb nu? Jag minns sist att du jobbade på en restaurang?.. eller har jag fel?...:S hihi..
Nej du kom inte ihåg fel. Jag jobbade i McDonald´s, så jag nu är mammledig, men ska leta annat jobb efter mammledighet.
- Ska ni skaffa flera barn ihop?:)
Det har vi pratat om, och vi vill gärna ge Storm en syskon, så det blir nog 1 mer sen är mitt barnfödande slut. max 4 förlossningar för min del. =)
- Planerar att flytta till Sverige framöver?
Nej har ingen plan att flytta till Sverige, det är här jag bor.
- Hoppa in gärna i min blogg o ställa frågorna till peter om du är nyfiken! :)
Har kollat in men kunde inte komma på en fråga. =/
kram kram på dig!



Miss Borén

Hihi, idag ska jag svara på frågorna i min blogg :)
Men nu kan jag också passa på att fråga dig innan du svarar ;-)
Jaa.. trevligt med sådana inläggen ibland.

- Varför bor ni just i Vejle i Jylland?
Bor inte i Vejle, men Fredericia, det blev så för att Mic bodde här och jag sov hos honom ibörjan innan jag flyttade in. så därför, men okay, Då jag bodde i sverige, så fick vi erbjudande ett hus, som var i Brande, så det blev automatiskt dit, för exmake familj bodde nära då, och det var mycket pendlande och vi var isolerade, så vi flyttade till vejle sen lämnade jag honom så det blev fredericia.. lite ironiskt att jag flyttar närmare sverige för varje flytt. =)
- Hur träffades du och Michael?
Jag träffade honom för  7 år sedan nästan, men jag hoppar det över, vi träffade med "känslor inblandat", i augusti 2007, då jag höll hans hand av ett misstag i troende att det var en väninna, och jag tänkte "FAN! jag höll i en snyggning, och hoppas inte han tror något." Sen på tre fester så växte kärlek till honom.. jag kan uppdatera en inlägg om det om du är nyfiken?
- Ska vi träffas någon dag? :-)
Skulle vore skoj om vi träffas nån dag.. =)


Känner ni att ni har missat denna chans, så kan ni faktiskt passa på och fråga härinne. =)
Eller är ni missnöjd så får ni förtydliga er fråga.

Viola!


Kommentarer
Postat av: Pea

Jag är nöjd! =)

Hoppas du få en jobb!...

kramkram!!

o Peter har svarat på frågorna...:)

2009-03-03 @ 10:12:46
URL: http://artan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Taaaaaack :D

2009-03-06 @ 23:37:56
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback