[NightDay]



Vill bara säga att Jag är så glad att jag har Mic hos min sida,
även om han är inte fin i håret just i denna foto, brukar vara snaggad.
i Denna foto ser han så mjuk nästan som kramdjur.
Men det är mannen i mitt liv.
(all in love)

***

Vil bare sige at jeg er så glad at jeg har Mic hos min side,
også selvom han er ikke ligefrem så fin i håret i denne billede, plejer ellers være kronraget.
I denne billede ser han så blød ud, næsten som et kæledyr..
Men det er manden i mit liv.
(all in love)


Nightday står för oss två
"we are day and night we need each other."

Viola!

Kommentarer
Postat av: Fru Rosoe

beauty pic

2009-05-15 @ 08:11:15
Postat av: Li

Ni e fina båda två...



Mic passar bättre med håret tycker jag:)



2009-05-20 @ 21:01:17
Postat av: moa

vad söta ni är! hur länge har ni varit tsm nu?

svar:

ja, 5-6 år är sjukt mycket! det är roligt att någon följt upp min process så länge. särskilt i photoshop :P jag har verkligen fått mycket hjälp av dig i mina yngre år, vilket jag är jättetacksam för! :)

kram!

2009-05-21 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback