[Vill bara dela en av min nattsdrömmar.]


Vill bara berätta om min dröm som jag drömde inatt, jag är ju annars en drömmare som drömmer v a r j e  n ä t t e r.
Så varför inte dela av mig ibland. =)

Inatt drömde jag att våra moder jord var i dålig skick, himmel avr alltid mörkt, och de använde robotter till att hitta kriminella, och av något orsak var jag en kriminell utan att förstå varför jag var det,
byggnad påminde om new york ghettot, höga byggande, och sånt, jag ville till ett plats på kväll eller på dag, svårt att
veta då det var alltid mörkt. Solen har förlängst lämnat moder jord.
Men ändå var våra värld fortfarande lika mysigt och allt var bra, men nya systemet och solen var borta.
Men då ankom en av min bästa vän, Mimmi, i ett lilla rymskepp som rymmer bara till henne, och vi blev så glad att
se varann, jag skyndade mig till ett litet rullade kiosk med choklad bar, jag valde marabou choklad med jordgubb smak i,
hon och en (okänt) till sa det var äckligt att de spyr om de äter det, så jag "okej okej, så jag köper en annan. fast det var till mig själv...
Så Sa mimmi att hon har funnit ett plats, och har varit där i lång tid, och ville jag skulle följa med och uppleva där evt bosätta mig. så jag steg i rymskepp, men innan jag satt min fot där så såg jag på att hur rymdskeppet startade, av solsystemet, (Hur egentligen?), men det sög något enegri, och och måste ha mimmis hand att hålla, och annan en fot, som det egentligen ska vara mimmis, så hon kunde beskytta sig i ett stängd glas, men jag såg på och bestämde att hålla hårt fast i rymdskeppet, och satt mig i fotfästet, så kunde glaset inte beskytta oss, så jag fick stå ut att andas rätt, det var extremt svårt, men rymdskeppet rök upp väldigt snabbt och allt tog så fort, så anlände vi i ett värld, där hade de sol, och allting.. men m y c k e t dator grejer. allt var kontrollerat med dator.
de hade satt upp stora skärmar som kunde ta bild av kriminella avtryck, ni vet finger avtryck, fast där värld är finger avtryck ettt oldgammalt, och de har istället solsystemet skärmar som tar bild av ansiktet, så får jag omedelbart problem om det togs bild av mig..
Jag var ju ett "utomjording" för dom, men alla såg ut som jag.
Min pojkvän bodde där. De hade mailet och sånt. jag ville skicka mail till min mamma och berätta, men det gick inte.
för det var okänt mailadress. vi var i helt annat solsystemet- värld..

Jag var plötsligt homosexuell och mimmi blev min flickvän, (konstigt), och så upptäckte jag att denna världen kände man inte till homosexuell. "en kvinna och kvinna - vad är det?" Så jag skulle dölja för att de inte skulle bli så rädda eller sånt. 
Det låg inte alls till begrippet om det, hur mycket man än försöker förklara. o.O

 vi bodde i ett stort lägenhet, men det var som "kolligeum", hur säger man det på svenska?
Så mitt i ett stort sal fanns det två stora Akvraium för orm, de var extrema stora, och de hade inte gjort den säker, de tyckte det var viktigt att finnas ett hål, så orm kunde åla ut i frihet ibland, än att alltid vara i buren, den ena var extremt farligt.
och annan hade de ett stort orm med massor av små ormar..
Så ålade den farlig ut till de små, åt upp dem, och försökte svälja en av min nyfunna väninna,
jag fick panik och sprang så fort jag kunde korridorer var så långt, men jag nådde ändan, där fanns inte hjälp så jag sprang tillbaka till en annan ända, och där fanns hjälp, och de tappade haka för jag hann väldigt fort på under 1 min typ..
så väninna klarade sig, men vi tråkade oss, så vi ville leka, så vi tog ned till ett metero, men det var livsfarligt,
vi lekade med lastbil och tunga transporter, att vi skulle låta den rulla i riktigt hög fart och sen krocka.
Det var så roligt, jag var överlägsen, och solsystem skärmar tog bilder av mig, men jag var smart som hade solskyddskärm att skydda min ansiktet, lyckades ganska bra, men så stod jag och tittade på de andra, som provkörde, men tre personer hade väldigt otur, de stod på ett fel plats, så de krossade totalt, men jag bara stod och tittade.
"Aj för den. de var ju så korkade som stod fel," och fortsätte leka, krocka in tåg, lastbil allt möjligt, och det handlade om
att överleva. Hade man otur att dö så var man inte överlägsen.

Ganska märklig värld, det tror jag inte att jag skulle vilja besöka dit... =P

Viola.

Kommentarer
Postat av: moa

svar:

jag vet inte hur det är i danmark. erbjuder de handikappsersättning?

2009-05-22 @ 18:58:51
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: ida r

haahaha stackars dig...konstigt dröm! typisk diigg att drömma konstiga saker!!! hahha..samma i förr tiden!! :)

2009-05-25 @ 19:35:35
Postat av: Madde

Oja! Visst är skorna snygga. :D Dom köpte jag på din sko. :P Kolla du oxå, vettja! De va på rea. :P Kram!

2009-05-31 @ 23:59:31
URL: http://www.pusseligurka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback