[Lite av varje]



Jag är så jädrans trött, att jag låg och somnade på soffan när jag tittade på
Ghost Whisper nåtting.. Vaknade kanske 30-60 min senare, och insåg att
jag har somnat.. Blev förskräckt och kollade om Storm har det fint, vad nu bus har han hittat på
medan jag sov.. ingenting. han har bara varit duktigt och lekt snällt.
Puhh, det kunde ha varit värre..
Farligt värre när man är dödstrött att hjärnan bara plötsligt slår "sömn-time" på utan att jag
har gett tillåtelse...

Nu sover han iaf i sin spjälsäng. =)
Köket har jag inte ens städat undan, för programmet startade precis i middagsmat.
sängkläder står i tumlare i tvättstuga. Puh.
Väntar till pojkvännen kommer hem då ska jag kunna komma ut och kasta en massa papper-sopor och osv.
Skönt att ha här städat.


Jag är sugen på att ändra design igen till någit julaktigt, men tror nog att jag ska låta nuvarande design STÅ ett tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback