[önskning]



Jag vet vad jag önskar mig till födelsedagspresent, som jag gärna mottagar tidigare.
Nämligen en cykel, det ska vara en damcykel med stor sadel, inte sportigt sadel som
man får smärtan i röven efteråt. orkar inte.

Och barnstol anpassat till min son.
Ett söt spegel som jag kan se Storm, inte roligt att cykla 6 km och han hade kanske gråtit i 5 km.
där cyklar en mamma helt omedvetet om son storbrölar bakom henne..
Det vill jag inte riskera.
och självklart cykelhjälm båda till mig och sonen..
Gärna kurv därframme..
även lämplig regnkläder. =D
Det skulle vore perfekt att kunna cykla med sonen..

Ge mig någon? Gärna pengar för att jag ska kunna utvälja en perfekt cykel med allting.
Värd i danska kronor minst 2500 kr. irriterad! Men en födelsedags present är ju inte dumt?

Något riktigt billigt önskar jag även mig en ny design. jag är så sur att jag inte har photoshop programmet
här i datorn, så jag kan inte designa den själv.. Hoppas jag får hjälp av en speciell, som jag har tidigare frågat.
=D

Viola.

Kommentarer
Postat av: Jinna

Haha, det fixar nog sig nåt med pspjäveln. :P

2009-09-04 @ 14:14:38
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback