Behov av att lösa mysteriet!



Jag har funderat och funderat hårt att jag har huvudvärk och lider av sömnlösa nätter.

Kan någon av er lösa mystierum eller förklara hur det ligger till


Vampyrer är visst odödliga medmindre de inte blir mördad av vissa metoder..
Om tex en blir biten i 34 åldern, så blir hon alltid 34 år, i tusens år.
men om hon kärar sig i en annan vampyr och vill skapa barn,
hur blir det då med odödliga och evighet ungdom?
Blir baby så för alltid baby eller kan de ens skaffa barn?

Om vi säger så här, att ett par får ett barn, hur åldras barnet då?

Kommentarer
Postat av: Älvan

jag har aldrig sett vampyrer föa barn så jag tror de "aopterar" alltså de anfaller barn och förvanlar dom eller så en vampyr förvanlat hela familjen. min teori:)

2010-12-01 @ 14:04:21
URL: http://aelvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback