[SÅ ligger det till.]

Det händer igen och igen, så jag vill nu förklara lite hur det egentligen ligger till.
Ja jag har 3 ungar, därav 2 bor hos pappa, mot min vilja, och det har vi gått genom rättegång
men sonen, Elijah hade inte starka psyske til at kunna klara flyttning, han hade precis börjat skola
och trivs som fisken i vatten, och han angav att han vill gärna bo hos sin pappa pga skola.
Debora vill båda bo hos mig och hennes pappa, men det är inte rätt mot ungar att skilja på båda, så de får bo ihop kvar hos pappa,

Vi båda anses som lämpliga föräldrar som det står på pappret, så vi båda fortfarande har genemskap/delat föräldermyndighet.. Jag har rätt till att se min barn, och de kommer hos mig varann helgarna, lov, osv.

Jag har förlorat i rättegång, för att de såg på Elijah bästa, man vill inte förstöra en barn bara för att en förälder vill nått annat. det tog hårt på mig, absolut, men nu har det gått 1 år sedan slaget, och det har pågått sådan i 2 år, man ser att Elijah har utvecklat sig mycket och trivs nu bättre även om båda barn saknar sin mamma så mycket.

Jag har INTE förlorat för att jag är olämplig, för det är jag INTE och det kommer jag aldrig att vara.
Jag är en superbra mamma även om jag inte har barn boende hos mig. sådan är det bara.
Barnens välmående kommer först därefter mig.

är min ungar lycklig och mår bra är jag glad. om inte kämpar jag och tar upp stridsyxan..
man retar helt enkelt inte en mamma.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet att jag tycker att du är en kanonmamma o det är tråkiigt att barna ska bo hos sin pappa men det är som du skriver att det är bästa lösningen för barna just nu .

2010-02-01 @ 18:27:53
Postat av: mamma

Fast egentligen tycker jag de kan bo hos mormor

2010-02-01 @ 18:29:11
Postat av: ida

vill bara skriva-sött barnen som tänker så där.. tex deb berättade historia för dig..så söt! :)

saknar att dem barnen! längesen! :)

hälsar dem så mktmkt från oss! :)

komihåg de oss???

krammm

2010-02-01 @ 19:57:09
Postat av: Signe

Men heldigvis må du gerne se dine guldklumper! Det findes desværre nogen som synes at den anden partner ikke har lov til at se barnen selvom det står på sorte og hvide at partneren har ret til det....

2010-02-02 @ 20:24:51
Postat av: Josannah

Signe, ja det er noget svin, men hvis man er stædig og stræver efter regler som er stået sort på hvidt, så overvinder man til sidst. Nogle har desværre ikke kræfterne nok til at stå mod sin eksens vrøvl.

2010-02-02 @ 23:57:43
Postat av: Eva

Hej,nu förstår jag. förut undrade jag varför barn inte bor hos dig. men när man föddes barn är det alltid bästa att se på barn behov, var de trivs bättre och osv.

Jag ser dig inte som en dålig mamma utan du gör för barn bästa. om jag var i ditt situation så skulle jag göra samma sak. Hoppas allt är bra med dig? längesen ju kram

2010-02-04 @ 10:40:11
URL: http://akvavit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback