[Lilla Årskrönika.]


Det har varit tufft att gå genom i året 2009, det som hände;

*rättegång att vinna hem ungar.
*förlorade slaget.
*fick diagnos depression.
* mycket krångel och bråk.
* krångel
* återigen krångel
* gråt osv
det var inte bara en dags kamp - sen över.
utan det tog flera månader att kämpa, att¨försöka tänka postivit,
den dag jag fick brevet som innehöll nedslaget, jag läste den och jag storgrät, mitt i stan
jag kände mig så enorm ensam.

Det hände även roliga saker, som att min lillebror och kusin tog STUDENT!!
jag återträffade min släkt. väldigt härligt att se dom igen.
Storm döptes, han är den första barn av de 3.
Trots allt svårheter känner jag på mig att det blir bra år specielt kring barnen.
jag har ju nytt hopp och nytt glädje vid att se min ungar.
Vad resten av samhället och övriga kommer när det kommer. =)

Av allt vill jag säga att jag fortfarande siktar mot stjärnorna.


Kommentarer
Postat av: se e-postadress:)

Ger dig en kram. Det är vad man kan göra..



Och önskar dig en positiv år 2010. Som du skriver man ska skita mot stjärnorna...Det ska man försöka så gott man kan!



Kram

2010-01-05 @ 11:44:46
Postat av: Felicia -

Nu är det tuffa året bakom dig och jag hoppas av hela mitt hjärta att det nya året har börjat bra och att det fortsätter vara ett bra år med härliga överraskningar och roliga händelser. Du är stark som orkar resa på dig efter det hårda fallet som tvisten på rättegången gav. Ta hand om dig och dina fina kids. Kram

2010-01-08 @ 01:28:21
URL: http://tullfriatankar.blogg.se/
Postat av: Askungen

Jag vet inte hur jag ska törsta dig men tänk så här:



Människan måste må dåligt för att uppskatta det man kan se av det i livets optimism, men du är inte konstig om du är dignasorterad som deprimerad, eftersom det är alla som är mer eller mindre deppiga men det finns hårfina gränser till hur man ser på en depressions mörkare hålor och svackor, där man inte kan undkomma känslor och sinnet är rubbat då är det att få hjälp, aldrig är det lätt att vara människan.



Men nu får vi se om du får ett bättre år men se allt som har sina positiva effekter.

2010-01-18 @ 12:48:36
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback