[uppdaterat]

Puhh har faktiskt inte haft tid att sitta via dator i lugn och ro.
Idag steg jag upp 7 tiden för att kunna tvätta, och sen surfa samtidigt, Storm brukar sova längre om morgon
Så passa på att surfa i lugn och ro. läst 64 olästa inlägg i bloggkoll!
mitt rekord faktiskt.

Så nu var det jag som ska blogga lite,
seriöst jag har lagt allt på hyllan, vill ändra designen och allting, men är för LAT.
eller inte haft tid.

så har jag även tagit tupplur, i 90 minuter. känns bra.

Så hände det något roligt, jag VANN design av Georlie, Tänk att jag vann, och den kommer att visa upp i den här bloggen,  (fråga om tillåtelse. =) och kom ihåg att lämna in din mailadress)

Viola

Kommentarer
Postat av: sess

haha, bara för att du INTE alls använder eller tycker om högklackade skor och det har du aldrig varit ;D eller hur? :D

2009-01-28 @ 13:02:39
URL: http://splukendya.blogg.se/
Postat av: Sia

får jag? :)

2009-01-30 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback