Erkännelser. OBSERVERA, mycket möjligt att ni blir mörkrädda.

Jag erkänner att jag nuvarande detta ögonblicket är i konkurs.
Igårkväll satt jag kl 18,0o och tänkte "VA FAN? föräldrar möte om en timme!!!!"
Så jag kollade snabbt in i hemsida som föräldrar får ingång till, Läste mailet
"Tolk kunde inte skaffas så du behöver inte komma."
Det var tur tur turligt nog! Annars hade jag tvingat upp michael och köra mig.
Han som låg och sov så gött.

Jo jag kan dra mig själv dit, men det tar minst 1½ timme m buss & tåg, så jag bör åka helst halv 5 härifrån...
och kom på det i sista åogonblick.,. turligt nog var att tolk plötlsigt inte kan bokas.. =D

2e erkännelse: Jag älskar serien, "Jersey Shore." Ja jag skäms nästan, men ack så härliga de är. följer de slaviskt... Och leker parterpaut åt Ronnie och Sammi, "De kan losa detta genom att.." osv och säger till mic som bara nickar lyssande.. eller låtsas han att lyssna vetas inte.

3:e jag har fortfarannde inte fattat hur jag tänkte, att jag gick från tvrummet till köket och la blöja där...
blöjor kan ju inte diskas eller liknande... aldrig soppåse i köket.. fattar inte,.

4e: jag har filmat mig själv sovande via web cam och var lite rädd om jag skulle plåotlsigt vakna och förändras till en grudge tjej utan att jag vet, typ undermedvetande... och det var imorse. 7 minuter videolång. jo jag sov på riktigt.

5:e.. Jag pratar med mig själv. Jag tecknar. "Utan utan utan utan dig!" eller "tittar.. ja vacker du bruna ögon",
eller "Tuffa amma tuffa amma dig." typ vet inte varför men jag säger dessa meningar säkert 1000 gånger..
och inte i vanlig ton, utan helt knäppt,, ja jag har webcammat mig själv så..

Så Josannah är bekräftat som en knäppgöken och fortfarande i konkurs, Möjligheten till att Josannah normalt fungerar igen, är mycket få, på cirka 3 %.


Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins och Daisys mamma

:):)

2011-09-29 @ 16:02:52
URL: http://sofiajacobson.com
Postat av: E

Ha ha ha

2011-10-03 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback