[svaren är här!]

Om jag och en landsköldpadda skulle tävla i att besvara frågorna.
Så hade en sliten gammal landsköldspadda hade nog vunnit!!
Men nu kommer äntligen svarena på er frågor.. 


* Hur mår du?
Ja bra, tack :-)

* Jobba el arbetslös?
-Arbetsløs tyvärr, men håller på att fiska jobb. 

*Var bor du i Danmark?
Fredericia

*Hur mår du? :)
Jo, glömmer du svar så snabbt? Jag mår bra, tack.

*vem saknar du just nu?
Min mamma, bröder och speciellt min pappa

*hur långa är din fötter?
åhh, blev inte kallad för big foot bara för att.
Har storlek 42.


*skulle du vilja träffa mig om jag kommer till danmark under vintern? (sofie)
Joo gärna, kommer du förbi Fredericia guidar jag dig! =)

*Får du någon saknad att vilja flytta tillbaka till Sverige någon gång och var nånstans då isåfall? örebro? gbg?
Jag saknar sverige landskapet, och vissa mat osv ibland, självklart vem saknar inte sin moderland egentligen?
Om jag måste flytta så tror jag att jag väljer Stockholm. Danderyd kanske


*Vad är dina drömmar och mål, vad ivll du bli...eller framför allt..vem vill du vara?
Åh svåra frågor, min drömmar och mål, är att lyckas med min egen personlighet vinnighet, dvs självföretroende tillbaka till toppen och starka psyke igen. Så min mål är visst att uppbygga mig själv, så min karma kan utstråla min jag, och självklart vill jag vara den jag är, har inte lust å ändra på underbara mig. ^^


*Finns det något du saknar idag?
Hmm, JULMUST! hade en väldig knas dröm om julmust för några dagar sedan! det finns inte i danmark så jag saknar julmust och julmust, och julmust, OKEJ?? förstod du det? JULMUST!!.... j u l m u s t... psst..

 
*kanske tror du att du kommer flytta hem till Sverige nån dag?
Nej faktiskt inte, har ingen planer att flytta tillbaka till Sverige. Danmark är mitt hem.

*Kommer du att besöka örebro i våren?
Tror inte det faktiskt, för jag ska inte något där. medmindre det dyker upp något, så kanske, kanske inte.
Kommer inte till örebro bara för att, det kostar ju nästan 3000-4000 kr tur/retur.

*Om du kunde ändra vadsomhelst under ditt liv, vad skulle det vara?
åhh,, jag har genomgått så mycket för att bli den jag är idag, så jag tror faktiskt inte att jag vill ändra på något.
Men jag vill ABSOLUT aldrig gå genom det hela samma sak igen. aldrig aldrig någonsin, och det behöver inte betyda att jag vill ändra på något.


*En fråga, besöker du ofta och lämnar kommentar i andras bloggar?
Jag försöker så gott jag kan, speciellt om det intresserar mig, eller så, men oftast är jag för lat även om inlägg är väldigt härligt/mysig eller bra... 50/50  

*hmm en fråga.. funderar jaa trivs du bra i Danmark?
Ja faktiskt det gör jag. härlig land det här.

*vill du ha flera barn??
Jaopp! fler barn är planerat! tidsfråga bara! =D

 * Vad skulle det vara mer intr. blogg att læsa nær du besøke andras blogg?
Jag gillar att folk är sig själv, alltså inte fjortisar med kränkande bloggar, men ladydahmer, hon är en morsa men
skriver gärna om toalett spolering osv. mallan också..
Jag gillar att folk vågar att vara en bitterfitta och skriva sin åsikter.
eller några som kämpar genom något.. men jag läser även dövas bloggar för tidsfördriv.

Kommentarer
Postat av: Jinna

Fan, du måste skoja om att skaffa fler barn?? Seriöst, strong mum där! :) När? Kom igen! :)

2009-12-17 @ 21:21:25
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback