[Penisens funktion]


Jag småsluddrade med min mamma så jag frågade min mamma om meningens rätta stavningen,
"Penis funktion eller skulle det vara Penisens funktion? "
Jag tyckte det lät närmast som prinsaktigt att stava det rätta ordet,
så det fick bli Penisens för att prodvokera lite mindre.

Jag kunde inte sova inatt för min hjärna hade inte hunnit varva sig ned, satt precis innan via dator och spelade,
vilket var dumt val, men då började jag tänka på penis.
jag har ju inte en själv så jag är rätt nyfiken hur den fungerar egentligen.
det ser närmast ut som någon hade knådat ihop den och det blev en pinne med två bollar likt juldekoration,
påsatt just den plats för att symbolisera männen ett "manlighet människa med enorm arrogrant."
Nu fånar jag lite, men jag tänkte på om en karl blir upphetsande av nåtting, och har erektion, och får ett hjärtfall, så blir liket ju stel, så har karlen erektion för evigt därnere i kistan om karlen inte väljar att bli brännd.

Eller har jag missförstått det här och nu låter precis som en blondin?

Och jag har förstått att det finns en del karlar som inte gillar att flickvännen har dildo som reserveret, och en del gillar det. alla är olika, men jag tänkte nu på att om en del karlar inte gillar det så varför inte gör de ett precist och nänsomt ett kopierat leksak av sin egen lille eller okej, " stor"  juldekorationen?
(aldrig bra att säga lille till karlar för då skulle de må sämre. ni vet nog, kvinnor.)
Så skulle man be sin partners, "Nu vill jag du ska åka och mäta dig i penisens storlek, tack."
Om partner är för blyg så kan man göra det hemma. och fuska inte! tillägg inte 1-2 cm... eller okej om kvinnan inte tillåter.
och så beskriva, kanske har förhud eller är omskuren, allting. så mannen kan vara trygg med att deras partner har en kopierat, så de har ingen grund till att bli svartsjuk? Smart ide?
Ja, det låter så komplicerat,  men jag kanske borde uppfinna det (OM det inte är redan uppfunnen) och bli miljonär, och har ett jobb "Penis-konsulation". Nej det låter nu för fel och återigen fel.

Tänkte dela av mig med er, denna konstiga tankeställe.

Kommentarer
Postat av: modern

man kan redan köpa så man kan göra en kopia i gips, finns i skämt butiker,så lycka till

2009-01-15 @ 18:56:04
Postat av: åsa

det finns så att man kan göra i choklad också, haha..på teknik magasinet här i sverige i alla fall ;)

2009-01-16 @ 12:46:08
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback