[Örebro, tack.]



Heej..
Nu i detta ögonblick har jag precis blviit färdig med allting.
*Biljettköp. (kämpade nästan i 2 timmar)
*Stressad och blev så arg att jag slog bord.
*Tecknade "TÔNT!!" till dator..
*Spelade world of warcraft lite, dailys (viktigt)
* Sy om min byxa till stora hänga capribyxor. me like it!
*sy om min skötväska. nu är den användbar.
* Slog på symaskin.
* grät.
* Kramade och pussade min pojkvän.
* Packat.
* 00 tiden kom jag på att jag har inte tagit ut barnvagn i bilen, så ut och hämta. (uschimej)
* pratade med mamma å Ollesan.
* övervägde att tejpa om skor, min är väldigt slitna. Bara hotja om ni vill se.
* skita i det, klocka är redan mycket.
* Nä måste blogga först. Så Skriva här. 
   -----------------DONE----------

Jag ska till Örebro med min lille son, ¨för att min lillebror tar student, och mysa med min mamma.
Har nog kanske tid att ses lite. så skriv i kommentar. så kontaktar jag er.

Bye!

Viola!

Kommentarer
Postat av: ida r

hahaa stackars digg!!!!! :)

snart över!! ihihih..



hoppas resan går bra för er! :)

första gång för storm?? spännande resan. :)

kul din lilelbror tar student!

synnddd jag är tyvärr kvar i leksand nu helg...jaa nästa gång..men när??? hihh...

krammm ida r

2009-06-04 @ 20:26:10
Postat av: mindy

hej.. märkte inte förrän nu att du har kommenterat i min blogg hehe.. ja det är max synd om dem två.. paparazzi är på dem varje dag nu.. ibland är detkul å fundera hur det är att vara en kändis hehe :)

2009-06-14 @ 23:59:56
URL: http://mndy.blogg.se/
Postat av: sofie

var längesend du blogga..hoppas allt bra!



JREAM!

2009-06-24 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback