[Banga sig inte ur mina åsikter.]


När jag skriver om min åsikter så är det INGEN kommenterar.. så jag börjar undra om
ni är rädda att besvara min åsikter?

Jag vill inte alls bråka, men diskutera, jag tycker det är alltid trevligt att få höra er åsikter,
håller ni absolut inte med mig i mitt uttryck så vill jag mer än gärna veta, det är alltid trevligt
att kunna utbyta åsikter, och evt spekulera om mitt åsikt är verkligen något att hålla fast i det,
men flera syn på saken desto mer att spekulera och voltera ämnet..
Jag kan ta fel i slutet ända eller så..
Det känns närmast som jag ger ordrer eller en blogg-mormor som surar som slutar med att bli
missförstått..
Och jag är djupt medvetet att det är inte alls er plikt att kommentera, men skriv det och skapa ett hjärnarbete för mig, även dig kanske? ;-)
Jag vill gärna lära din tankar till känna.

Viola!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mm, jag är inte den typen som disktuerar om saker genom internet. Hellre i irl eftersom jag är ej bra på svenska :)

2009-03-20 @ 23:10:10
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback