[Nya frukostvanor]

Så nu kör jag igång igen.

Har varit i gång ca 1½ veckor.
Jag har börjat med att ändra frukost vanor.
Havregrynsgröt med mjölk. - för det har rätta "fett"-innehåll och mättar i längre tid.
En god frusmoothies. (hittade recept i internet)
Jag tillåter mig själv att äta mjukbröd med pålägg 1-2 gånger per vecka.
Så jag inte ger upp så fort.

Frusmoothies passar för de som inte har riktigt aptit för frukost eller har inte tid att fixa och knåda ett riktigt frukost..

2 dl vaniljyoghurt
½-1 dl havregryn
1 banan
lite frysta mango
lite frysta jordgubbar.
Ni kan variera med annat bär/frukt om ni vill.


MIXA allt till det blir fin slät smoothies.
Mumsiflabba!

(Detta bantningprocess är för mig själv, så om ni vill läsa så följ gärna med, tipsa gärna osv.
eller kan ni ju bara hoppa över om ni inte har lust å läsa om.)

Kommentarer
Postat av: mamma

duktig duär jag har gått ner typ fyra kilo sen operation har oxå slutat med mjukt bröd varje dag inge godis o nåpn en staka kaka så jagförsöker jag med love you

2009-11-29 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback