[Uttrycka lite familjkärlek]

Måste bara säga att min familj, alltså (min mamma, bröder, jag vet inte med äldsta bror, men de övriga bröder ärr FEGISAR!)


Varför det?

Olle säger: USCH!! När han såg min fiina Lisa i webcam, (spindel.)
Och Jocke säger att han tycker att ormar är vidriga djur,
att han håller med Olle. Helt ärligt.

Jag tror nästan att jag har systrar istället för bröder och att jag är brorsan,
Jag är förvirrade pga deras beteende.. =S Har jag bröder eller systrar?!

Spindlar, Råttor, Ormar, Vad fel med dom? De är ju fantastiska fina djur.
Råttor är väldiga söta, och är kvick, de kan lära sig som hundar faktiskt..

FEGISAR! SKÂMS ER! Ni sårar min fina familjmedlemmar! Ni borde älska er nyinkomna familjmedlemmar..
SKÄMS er återigen!


(familjkärlek till er, puss)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är VIDRIGA djur!!!

Titta bara i bibeln.. vem var det som sabbade paradiset?? Ormhelvetet!!



Och råttor o spindlar är ju mat till ormarna så det gör ju att dom överlever.. därför är dessa "djur" oxå vidriga!

2009-10-06 @ 23:22:49
URL: http://justanotherjoke.blogg.se/
Postat av: Josannah

Jocke! Du nämnde Bibel? o.O nu känner jag dig INTE, jag som trodde att du bojkottade bibeln?. o.O Nu blir jag nervös. biter på naglarna.

2009-10-06 @ 23:24:51
Postat av: Jinna

Vilken syskonkärlek. ;) Ormar, spindlar är ärligt talat inte direkt min grej, men håller faktiskt med dig, att de kunde vara systrar istället för bröder. :)

2009-10-06 @ 23:28:13
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Jocke

Jag vill bara poängtera att jag inte är rädd för djuren.



Jag tycker bara att de är vidriga och inte bör existera.. precis om pedofiler kan man säga..

2009-10-07 @ 07:44:32
URL: http://justanotherjoke.blogg.se/
Postat av: mamma

vet inte riktigt vad du menar jar ju själv haft orm ,krokodil o vita dansmöss så du kan väl inte mena mig iallafall hihi

2009-10-08 @ 14:33:09
Postat av: raisy

jocke är mkt knäpp måste jag bara säga!! jag älskar ormen så mkt men jag kan inte köpa för att jag har svårt att mata.. jag klarade inte med insekte,mus att mata ormen.. det finns mer än 1000 olika ormen och olika personligheter.. ormen eller annan farliga djur tillhöra i värld!! nää jag tror inte på att ormen sabbade den paradiset... folk som tycker att vidriga sabbade paradiset är idiot som inte vet noga.. det är MÄNNISKOR som sabbade också paradiset! dålig miljö,osv.. osv..djuren är natur i jorden..och är inget fel på ormen,spindel,....lala.. =) jag skulle gärna pussa ormen haha

2009-10-09 @ 00:51:33
URL: http://raisy.se
Postat av: ida r

ler ler...ni syskon e söta!! :) roligt se på när ni skriver.....:) härligt,,,...:)

spindel!! urrkkkkkkk...jag springer gärna 1000mil om jag ser eller leker med spindel!! så äckligt e den!!!!! ihhi :)

2009-10-09 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback