[HAHHAHA det var roligt va?]

Mysiga ungar är hos mig i helg.
Så jag hämtade Elijah i hans skola först,
så promenade vi till Deboras dagis, då började Elijah komma med en del gåtafrågor.

"varför vill äpple inte gå över väg?"
"varför är fiskar rädda för att komma över väg?"

kluriga pojke,
så i bussen med Debora, började hon berätta historia, helt kopierat kommer här.

"Det var 3 man, en tysk, en svensk, en dansk, hehe det är rolig på slutet..
så var det en tysk som gick in i hus, hör han en röst "Vill du se min gröna ögon?"
Så tysk blev rädd och sprang ut. Nu var det svensk.. "
(jag avbryter: nej nej dansk!)
"Nej inte dansk, det ska vara svensk. dansk sist.
så var det en svensk i hus, hör svensk "Vill du se min gröna ögon?" Så svensk blev rädd och sprang ut.
Nu var det dansk som gick in. hahaha det roliga kommer nu.. fniss fniss fniss.. så.. hör dansk "vill du se min gröna ögon?" hehehe så svarar dansk "Vill du se min gröna kalsong?" HAHAHAHHAHAA det var roligt, va??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback