[dagen efter hårpanik]

Hejihlopp!

Vilka gulliga kommenterar jag har fått..

Jocke, du är bara för snäll, eller en typisk man som inte ens kan se nått skillnad om man inte gör uppmärksom på.

Ida R, hemlighet? jag tvättar hår inte ofta,  typ 1-2 gånger i vecka eller mindre,
och gärna hårbalsam eller så, hårmaske [dansk ord], men det är en balsam som ska sitta i håret 3-10 min.
hrm, så hatar jag att borsta hår, det kan hända att jag har stora problem med att borsta hår fint efter ett bra tag.
det blir ungefär som man borstar ull... Och så skiter jag fullständigt i att gå till frisörsalong, brukar klippa mig själv, bara toppar... om man ska använda schampoo såå kom ihåg att avsluta med balsam, för annars sliter hår snabbare, balsam är ett avslutande jobb för schampoo..

Min hår har blivit så lång, efter att jag har sparat hår i 2½ år. så TÅLAMOD! är största hemlighet. klipper du dig varje 3 månad får du aldrig aldrig lång hår..

Hrm.. Michael sa att min hår ser mycket bättre ut, så jag måste väl vänja mig.
ar bara så van att fortsätta att fläta ännu mer, men nej redan färdigt?! och ovant att jag inte ens behöva hålla hästsvans på plats!

Hihi. Nu ska jag fortsätta att städa, kasta en del saker, vika kläder bla bla..
vad jag har redan gjort = fixat sesambröd!

Kommentarer
Postat av: piggelin83

:) aha du menar hår-inpackning.. detär verkligen långt hår på dig! Fint!

Jo, du jag ser att du inte har FB längre, har skickat t folk I fb så jag har skickat till dig i mail..såg du den?

kramis!

2010-03-04 @ 13:50:38
URL: http://dansarengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback