[Jag såg mig i spegeln och fick världens chock!]


Jag är inte alls brunett längre, jag är gråhårig nu. 100 % grått!

Detta bara för att jag vaknade sent imorse, skönt att sonen också var så trött att vi båda gick upp 09.00
Han skulle till öra-läkare idag, 11  tiden, men så innan det mös vi lite i fortfarande i nattkläder och då
gick han till köket medan jag, hämtade hans kläder i mitt sovrum, det tog bara 10 sölle sekunder!
Och då han han hunnit gå upp och ville titta på fönstren, vilket han älskar,
jag kände brak i golvet och så jag skyndade mig till köket, så såg jag att han var på golvet bakom bord
han hade visst ramlat ned från stole, och han satt och storgrät.

(Han brukar egentligen vara hårdförd pojk. gråta 10 sekunder, så leka igen, eller inte alls även om det gjorde jävla ont)
Men där satt han och storgrät, så såg jag att han blödde i mun, så säkert bita typ, men sen till min förvåning
så slutade han inte alls att blöda, jag kollade vart såren var, först tänkte jag att det var väl gamla sår från förra vecka, hade revat upp igen)
Men så var det inte, det såg nästan som genomborrat sår, och 2 stycke sår.
Jag stoppade blod med att våta kök papper, men det blev papper som behövdes byta ut. det slutade inte. i ca 10 min, så jag började att bli rädd och smsade till pojkvännen, som arbetade, Mic kom strax efter, men då hade det hållit på i 30 min, han grät fortfarande. Han kollade om det behövdes skjutsas till akuten för att limma ihop sår.
Men det var inte behov för, det är så djupt ja, men inte tillräckligt för att limmas.
10 sek innan mic kom slutade storm att gråta, och blev direkt glad att se pappa, så mic "Det var ju inte så farligt?"
Men han började bli ledsen igen strax efter, men blödning var även över, Storm hade stoppat det själv vid att suga på tumme. (-.-) hans nattkläder var blodfläckar och så.. puh..
men så kunde vi ändå åka till öraläkare, och kontrollera hans örorna.

så var vi i stan, och när vi kom hem igen, så busade storm med mig.. gissa vad som hände? NY OLYCKA!
han gick in i huvuddörr medan jag stod ute och kollade post, våra postlådorna är utanför lägenheternas huvudsdörr. så han skrattade och stängde mig ut. nästa ögonblick såg det tydligt på hans min att nått stämmer inte. Jag öppnade snabbt dörr och såg att han hade klämt sin 3 fingrar. ledsen 10 sek. över.
Nu är 14.09 och han lekar glatt, medan stora öppna såren i munnen och 3 klämda fingrarna. han vill inte alls sova..

så nu när jag såg mig i spegel hade jag fått grått hår. Min hårfärgs liv förkortas med Storm som son!
Han råkar ALLTID ut för nått..
=/

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars Storm

2010-03-24 @ 19:02:17
Postat av: Jinna

Å, otur grabben har! Fast inte nytt på något sätt, gällande klumpiga barn.

2010-03-26 @ 00:50:45
URL: http://www.jinna.se
Postat av: raisy

ahh stackars storm.. ibland kan hända sådär om barnen är mycket vild runt yttre.. hoppas han mår bra nu med där som har hänt..

2010-03-27 @ 12:30:24
URL: http://raisy.se
Postat av: Anonym

hahaha.. blev lite fundersam först varför inte brunett men sen läste jag om storms bravader, hehehe =)

gulligt med klumpedunsbarn. hihi..



KJRAM!

2010-04-03 @ 09:28:42
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback