[RESA om 4 dagar]

Hallojså,

Jag verkar vara enesta kvinna som är nervös att träffa min klasskamrater igen efter 10 år,
Jag ville först inte komma men sist gav jag mig och köpte biljetterna.

Det är lite otroligt för jag minns att vi hade skolavslutning, och vi lovade varandra att ses igen om 10 år!
Vi tyckte det var lite långt dit, men nu tycker jag att det har gått alldeles för fort! nästan som bara 5 år,
men nä, ack vad fel jag tar.

Jag har hunnit en del i 10 år, faktiskt annorlunda än vad jag hade tänkt mig.
Jag bor utanför Sverige, och har bott här i Danmark i 6 år.
Hemskt vad tiden går fort, det känns inte verklighet att det har redan gått 6 år.

Men iallafall, jag är ju enda i klassen som bor utanför,
så jag ska resa långt (okej, bara nästan 12 timmar).
Fredag+ söndag resordagar, bara för att vitsas med klass på lördag, så det SKA vara vällyckat dag/kväll..
Annars är jag besviken, hehe.

Saker jag ska tänka på:

* plocka bort hår på  benen, har varit för LAT!
* Hitta liten "frysbox" till resan,
* Fixa brev med till Sverige (från ungarna)
* Packa.
* Evt köpa fina kläder.
* Låna en väns kamera, för hans är mindre än min. (orkar inte med gammal systemkamera)
* Fixa sysselsaker med till resa så jag inte klättrar på tåg, tror nog det blir blocket och pennorna så jag kan rita, teckna, öva.
* Köpa ny blypenna, 0,5 mm
*Köpa in mat till min pojkvän och sonen. (Jag är inte beredd att bara lämna dom med tomma kylskåp, nähä. han SKA INTE få chans att beställa pizza)

Redan gjort:
- Bytt valuta-pengarna.
- Köpt biljetterna tur&retur.

Jag blir så glad att träffa min mamma och farmor&farfar. Oslagbara paret! Bättre än dom finns inte!


Och det hela bara för att träffa klassen, otroligt så mycket jag ska tänka, men jag bor ju utanför landet, 
*skryt, skryt, skryt*
 

Kommentarer
Postat av: Miss Borén

Hoppas resan blir lyckad och att klassfesten blir riktigt kul! :) Kram

2010-05-24 @ 23:00:29
URL: http://missboren.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tror klassträff kommer blir lyckas men det får vi se på lördag;)

2010-05-25 @ 21:52:44
Postat av: piggelin

Hoppas klassträffen blir bra:-) nervös är jag redan, ska minsann städa max här hemma:-)

2010-05-25 @ 23:05:43
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: Josannah

Haha, lyfta sofforna och dammsuga under.

2010-05-25 @ 23:51:05
Postat av: Maiken

hej jag gillar din blogg...

2010-06-02 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback