30 dagar av personliga sanningar!

Såg den utmaning hos en bloggare, så jag valde att göra den, dessutom kanske inte varje dag, men 30 dagar summa, så blir spännande och läsa vad jag har att berätta?

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Om det här vore min sista dag.
♥ Dag 7 – Vänner.
♥ Dag 8 – Favoritsaker.
♥ Dag 9 – Min tro eller livsfilosofi.
♥ Dag 10 – Bloggfavoriter.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig.
♥ Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig.
♥ Dag 14 – Dåliga vanor och laster.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Första kyssen.
♥ Dag 17 – Barndomsminne.
♥ Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Mina förebilder.
♥ Dag 21 – Mina dåliga sidor.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Mitt hem.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Det här är jag bra på.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor.
♥ Dag 30 – 10 dödssynder.


Observera, jag har ändrat, när jag insåg att det innehöll 3 samma sak som ögonblickarna,
och så vidare, och Lady Dahmer har ju vågat ändrat, så jag gjorde om listan, det var mycket bättre.

ändrat IGEN, den första 1 dec =)
Klart mycket bättre än den listan från början eller hur? ;-)


Kommentarer
Postat av: Moa

De va intressant. =) Blir kul å läsa sen. =) Jag lånar den med å läger i min blogg. =P Kram!

2010-11-21 @ 13:45:06
Postat av: piggelin

hehe får se om jag gör det också :p hmm..

2010-11-21 @ 14:07:32
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: mallan

hej! vad snygg bloggen blev! passar dig bra!

listan, jobbigt att göra den:P

blir spännande att läsa då

2010-11-23 @ 13:09:28
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: hahaha! var fick du det ifrån? =D eller såg det ut som det på bilden kanske?

nej jag förstår mig inte heller på dom, det är ju huuuuuur gott som helst med palt! :)

2010-11-23 @ 20:00:49
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback