Vaddå dela på pappa min? är du onormal?!



Jo, design är egentligen färdig nu, lyckades äntligen med den helgs, men
presenstation om mig har jag inte riktigt lyckat med därför dröjer den...
men jag gör så gott jag kan så ni kan få ett titt på mitt fina jobb med design.
haft en del krångel med html, och tacka Jinna som ställde upp och följde med i mitt design-utveckling.
fick prova en del, tills det lyckas. =) tålamod måste man nämligen ha om det ska bli som man har tänkt!
************

Ja jag vill berätta nått roligt om Storm,
Han har blivit riktig pappagris nu, för så snart jag och Michael kramar varandra,
så kommer sonen och säger "Far miiin!!" och knuffar mig bort, och kramar honom.

Och, när Michael ber om puss, så vägrar Storm att ge honom puss, men när jag kommer och pussar Michael istället, så vill Storm absolut inte vara sämre och pussar honom, han putar fram ett apamun och pussas!
Ok jag pussar igen, så han pussar honom igen efter mig, det kan hålla på evighet. för sämre vill han absolut inte vara.

Igår, fick jag för mig att krama michael medan han satt vid dator, så storm som tittade på film, plösligt
vände sig om och tog min arm bort, och kramar hans rygg.

"MIN FAR! MIIN!"

Kommentarer
Postat av: mamma

så gullig

2010-11-17 @ 15:00:10
Postat av: Fia

Ja, det var en otäck olycka, men tur så blev det inte allvarigare än så...

2010-11-17 @ 15:49:07
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Sofia, Devins mamma

Haha, vad gulligt :):) Devin har varit sån men på mig istället, jag skröt lite då.. elak jag :D

2010-11-17 @ 21:00:15
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Jinna

Hihi, skönt att du lyckades med design, som du vill ha. ;) Ska skicka en räkning till dig nu. Haha, skämt åsido... ;)



Sött där med Storm, hihi. Jag var också sån mot min storasyrra när hon var med sin första pojkvän. Blev sur och kom i vägen. Haha. Minns det inte, syrran berättade. Lagom pinsamt.

2010-11-21 @ 12:43:02
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback