Fantastisk dröm!

Go morgon, Danmark! Och världen som även vaknar nu.

Ja, idag vaknade jag 06.00 och allra första jag sagde till gubben som väckte mig:
"Du avbröt min dröm!"
Jag hade nämligen drömt om nått fantastisk byggnad och ens inredning, så vackert,
och timmarslång krångel med min beställning till McDonald´s... hehe

Drömmen angående byggnad, är att det var ett hotell, och det låg på landskapet precis  bredvid strand/kust.
det tar bara 100 meter att gå ned, och vattnet var högtid då, det var mycket vågor, så jag blev lite orolig, men var med trygga vänner, så såg jag en hajfena.. trodde jag! Det var bara en segel-surfa..
Sen sa jag att jag måste tillbaka till mcdonalds och få dom att fatta min beställning.
Då rekommenderade en vän mig att gå genom lägenheter, så blev jag förundrade, och han sa att jag skulle gå nedför backen och in i en som liknar grotten i skoget innan hotellet, det låg alltså på bag trädgården.
Så jag gick in och det var så fantastisk vackert, man kom in i en dimenson, som var riktigt varmt klimat och varma färger, färgklickar överallt som var så fint, inte skrikiga färger som man får ont i huvud av.
Så i hallen fanns det en ångbad, så man kan gå ned i badet, och det spelar inget roll om fötter var full med gräser, för det försvinner i vattnet.. man kunde se tropiska fina fiskar som simmade i hallen, att jag fick böja mig.
köket, sovrum, tvrum fanns, och utsikt var en inglasat till havsliv. så fint.

Hmm..

Jag försöker hålla mig vaken, för jag måste bli bättre på att vakna, jag vaknar alltid via 7-9 tiden och somnar jag om så kan jag ha svårt att vakna igen, så det kan bli 11-13, men nä måste bli bättre.
Hur gör ni om morgorna när ni vill absolut somna om igen bara 5 minuter som vanligvis blir 2 timmar?

Nu vaknar lillungen och hungrar. ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback