Myten: mammor vet allt!



Helgen har passerat mysigt förbi och när jag lämnade så fick jag veta att jag skulle se dom först den 24 febrauari, så blev jag så besviken, och lite ledsen, eftersom det är sportlov om 2 veckor så jag har ingen chans.
Gahh.. men jag överlever eftersom jag kanske får kramar den 1 feb för då kommer jag till utvecklingsamtal.
Så kan jag ju passa på att säga hej, isåfall om jag får.

I fredags när vi kom hem, så kom det en blinkande bil förbi, det såg ut som civil, men förmodar att det är falck, så frågade Debora, "Vet du vad som händer?"

"Nej det vet jag inte, de kanske skadar sig eller sånt, det vet jag inte." Svarade jag. 

då vi var hemma och jag fixade mat så kom det två brandbil och en ambulans förbi i våra bilgata, till en av villa område, (vi bor högt upp i lägenheten, så vi kan se "allt")
Så frågade Debora mig vad som händer?? 

"JA det är en man som ramla ned".. 
Debora: Men, det var 2 brandbil, och en ambulans. 
Jag: Åh, det var en man som gick på taket och kvinnan skrek åt honom så han blev chockad och ramla ned och en katt fastnar högt upp i träd så brandman klättrar upp och hämtar katt ned.. 

Debora utbrasar förvånad: "VA? är det sant?"
Så svarar: Nej, hur fan kan jag veta det när jag vet inte vad som händer? =) 

Kommentarer
Postat av: Je

Hahah, vad sött! Ungar är ungar...

2012-01-30 @ 17:14:52
URL: http://jaowl.blogg.se/
Postat av: SimSim <3

Hej Simsare! Jag hittade dig inne på en Simsblogg och ville tipsa om min blogg. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)



Jag har i många år samlat de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till mitt simspel, och nu delar jag med mig av allt det jag hittat.



Jag testar allt i mitt eget spel innan jag lägger upp det i bloggen, därför kan ni alltid vara säkra på att det inte gör något mot ditt spel eller din dator!



Kika in och se om du gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!



Jag tänkte att detta skulle vara intressant för dig, även om jag bara har fått upp bloggen 2 veckor sedan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!



Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...



Hoppas vi ses!

♥ SimSim



2012-02-02 @ 08:47:53
URL: http://simsim.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: men det ser ju för taskigt ut utan! >.<

2012-02-04 @ 21:14:16
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: sofie

Härligt med tipset du hade om Lady Dahmers inlägg, kloka som attans! Gilals hårt :)



kram!

2012-02-05 @ 19:08:28
URL: http://pipon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback