Frustration efter frustration


Det är verkligen uppskattande att få flera svar, jag hade faktiskt
förväntat mig at ingen -2 st som svarade men ack vad fel jag hade!

Skönt att få höra era åsikter =)
Jag kommer såklart att tillbakabehålla några detaljer, isär när man har en psykopat med att göra,
så får jag bara konflikter och sånt. Det orkar jag inte med.

Ibland oroar jag mig om att det kanske finns folk därute som tror att jag ersätter Elijah och Debora, med min två
yngra söner, men det gör jag faktiskt inte, jag vill önska att jag hade alla 4 boende hos mig, så skulle det vara härligt.

Jag tänker på Elijah och Debora varje dag, jag undrar hur de har det, om de är friska eller har magont.
Har dom det bra idag i skolan, hände det något speciellt under dagen som de tyckte var roligt eller?
Har de kommit ut i bråket? Har de växtvärkar? 
Saknar de mig just nu? Behöver de prata med mig?

Har sagt till min barnen att de kan skriva till mig i facebook, ja jag är egentligen imot att de är medlemmar i facebook, eftersom det är 13 år gränsen, och de fick bli medlemmar där enbart pga spel, och jag tyckte det var idiotiskt, eftersom det finns massor spelsajter. men en viss person tyckte det var helt OK och sätta in i hans födelsedatum, så folk kan se min dotter som är 7 år och tro att det är gammalt barnfoto och att hon är 30 år typ.
Men på annan sida tycker jag om att de är medlem i fb, för då har jag och min mamma lättare att ha direkt kontakt med dom, den som är enda bra, men hittills verkar det som deras pappa
lurar mig och ogillar att de vill ha kontakt, för när jag ber om att låta elijah logga på så jag kan berätta nått, så får man till svar. "Nej facebook fungerar inte".
Och sen samma kväll låtsades han som han var debora och grattade mig till nyfödda barn..

Det är ren frustration för mig, att inte kunna få kontakta min son, direkt, utan att nån annan måste inblanda och förhindra att han behöver prata med mig eller som jag vill gärna höra om han har det bra och om skolan går bra..
Det är bara Elijah som kan läsa och skriva, Debora har börjat i första klassen så hon kommer att kunna när hon slutar 1an.

Ja jag kan skriva oändlig men samtidigt får det räcka så för denna gång =)

Kommentarer
Postat av: ida

tänker på dig...tänker ibland på elijah och debora! minns dem som små. sötnosar! :) hoppas verkligen du får direkt kontakt med dem snart! kram på dig!!

2011-09-06 @ 21:36:46
Postat av: sofhia från Tidaholm

vad tråkigt att du inte får ha dina två första barn hos dig så ofta...jag har mina två barn varannan vecka,det bestämde både jag och pappan tillsammans, annars skulle jag vilja ha dom hos mig på heltid;) men när dom fyller 12 eller 13år får dom bestämma själva vart de vill bo hos,eller fortsätta med varannan vecka. Hoppas du snart får mer umgänge med dina två stora o att dom får umgås med sina två yngre syskon, hade ju vart toppen. Både för dom och för er..

Kram "Fia"

2011-09-07 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback