Hur vill du dö?

Om man nu fick bestämma över hur man får dö, hur skulle du vilja dö?

Jag personlig tror inte att jag får lov att dö naturligt, gammalt, av ålderdom, min död blir mest snarare

* Hjärtattack av ett bus skrämsel, blir så lätt skrämd när mic kommer bara in rummet där jag är så blir jag så skrämd..

Jag kom på tre punkter igår kväll och jag tankte "Jag bloggar imorgon." och läs nu vad det blev, jag glömde punkter...

Men om jag fick bestämma, så skulle det gå fort, att jag inte ens känner smärta.

Och om jag får LOV att bestämma så hoppas jag att jag å min partner blir gamla ihop och vi har fantastisk sex så myser vi ihop efteråt.. död.. för tänka sig, vi kommer att aldrig ha sex igen nånsin, så det måste man ju avsluta med!! LOL om man har inte sex i 10 år och så död.. man går miste om något!! Ja jag är knäpp, det är väl inte nått nyhet...
Jag frågade en vän för länge sedan, och fick höra "Jag och min make läser ett bibelvers och ber ihop så somnar vi in tillsammans på säng" det är ju väldigt fin tanke, men wtf ingen sex? Man möter väl jesus efter döden där kan man snacka, så bön innan död känns lite spillo för mig, "ber.... död... vakna "Hej det är ju du, Jesus!". Sex... vakna.. "Puhh det var ju tur att jag hann med livets sista goding!".. ja föredrar alltså det sista. =P

Hur vill du dö och hur tror du det blir?

Kommentarer
Postat av: sofie

själv skulle jag nog vara lite i dina tankesvängar,

ha sex och sen mys sova efteråt och sen bara somna ifrån allt och dö.

eller skratta ihjäl! ???

2012-03-19 @ 19:34:58
URL: http://pipon.blogg.se/
Postat av: mallan

Jag förskönar inte min död. Jag vill att det ska hända mitt i allt. Typ så vardagligt som möjligt. dö i sömnen. Jag är inte rädd för död eller något men tror faktiskt att jag dör i sjuksängen efter en lång tids sjukdom runt 50-60 år. Självklart hoppas jag på en enklare död men på känn har jag ju det...:/

2012-03-31 @ 14:16:09
URL: http://mallansson.blogg.se/
Postat av: Cecilie

Jag är INTE rädd för döden. Jag välkomnar den. Det handlar bara om tidsfråga när jag får dö. Men själv hoppas jag på smärtfritt död.

2012-04-14 @ 14:58:46
URL: http://starismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback