[Jag offrar min blogg]

 för er nyfikna läsare, upptäcka ett nytt blogg och evt prenumera  min inläggen..
och tänkte göra det lättare för er som vill kanske nå mig eller svara sådant skit. hihi.

Jag kommer att vara ytlig i min inläggen, då jag inte tänker blotta för er "vemsomhelst", men ta det inte illa upp.

Jag har även en lösenordskyddat, så kommentera om ni vill ha, kom ihåg att lämna er mailadress så kan jag nå er,
eller kan jag också nås på msn, bdb (bilddagboken).


** ** ** **
Jag är ledsen, min trogna läsare, jag vet att jag har hunnit uppdaterat min blogg en del, och kanske har ni missat,
så var inte så ledsen mera för det kommer kanske i privata ;-)
** ** ** **

Viola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback