[En lilla söt utmaning]

Nu blev man utmanad av nakit.webblogg.se

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

♥  Må jag vara världens mest latmask kvinna.
♥ är en perfektionist när det gäller att vika kläder. vikas det fel tar jag ut och vikar om!
♥ Klämmer alltid på min pojkvännens rumpa.
♥ Skjuter alltid upp saker i flera dagarna.
♥ är bra på att nedgöra mig själv.
♥ Har svårt att hålla motivation uppe, ger oftast upp efter ett par dagar/veckor/månader.
♥ fick dålig i mage efter att ha ätit choklad igår.
♥ Tittar alltid bort när det visas alltför pinsamma scener i filmerna..

(pyha, det var inte lätt! ^^)

Nu utmanar jag 8 pers

* Piggelin
* Jinna
* Natty
* Neak
* Wiksofia
* Min mamma
* Ellisofie
* Gardenfors


Viola!

Kommentarer
Postat av: MOA

jag får nog anta din utmaning sen när jag uppdaterar senare :D:D haha

2009-03-16 @ 13:05:20
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad snabb du var:). Det tog mig dagar innan jag antog utmaningen. skjuter oxå upp på saker och ting;).

2009-03-16 @ 13:19:50
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback