att duscha innan fest eller att inte duscha-ångest.



Jag ska till pubafton för döva, (ok ok, teckenspråkiga för de som inte ska känna sig utanför.)
och det enda pubafton som har struntat i lagen att ha rökförbud, "Galmathias",
Jag ska inta allgerisk tablett mot cigarettrök, men sociala vill jag så jag får utsätta mig själv lite,
men jag undrar alltid den eviga fråga.

Ska man duscha innan man kommer till pubafton full med rök och man luktar rök 15 minuter efteråt
man har varit därinne, eller strunta i att duscha för jag kommer ändå att lukta rök, och inte gott tvål eller så.

Hjälp mig att bestämma mig.. har sådan beslutångest. Jag vill duscha, men är det tidsfördriv?

(jag går nästan aldrig ut till puben, därför denna ångest)

Kommentarer
Postat av: mamma

duscha före o efter

2010-04-17 @ 16:14:46
Postat av: Jinna

Jag brukar duscha innan jag drar o festar nånstans. Hur för andra vet jag inte, men det är en självklarhet för mig iaf. :)

2010-04-17 @ 20:53:22
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback