[Elijah smälte min hjärta]


Idag har jag haft fullt upp även om jag var halvsjuk.
Svårt att vara sjuk och mamma samtidigt, så jag valde att vara båda idag,
så jag tvättade, målade påskägg och pyntade fint, med ungar, skynda ut och handla lite, så till tvättstuga med 3
ungarna, elijah ville gärna hjälpa att lägga blöta kläder i tumlaren medan jag vikar kläder..
Så åt vi mat, och har haft mysig dag, jag lärde mig lite att spela mario bros på hans Nintendo DS.
Debora blev lite dålig så hon var den första barnet som gick å sov, Storm därefter, till sist Elijah, men precis innan sängdags sa han "Jag är trött men jag vill hellre sova på soffa"

Jag: Nämen säng är bättre.
Eli: Ja men jag vill gärna sova soffan.
Jag: Det är väl för att vara med mig?
Eli: Ja  och ler försiktigt.
Jag: HiHi, Varför vill du vara med mig?
Elijah:" mumlar tyst.. jag säger något som du brukar alltid säga.
-Jag har en hemlighet att berätta. Jag älskar dig."

Jag log och gav honom kram. så jävla söt han är. =) Tänk att det kunde smälta mitt hjärta..
Han gillar att få min kramar och att mysa men det hinner han inte visa när han kommer på kort besök över helgarna, men nu i påsklovet har han hunnit att visa sina känslor att han trivs bra och gillar att vara mysig med mig.
Min lillepojk!


Rapport om Storm:
Han hade självklart olycka framme idag igen. han åkte på hans lite "gåstol-motorcykel" typ..
och han ramlade ned från motorcykel och slog sin mun så han blödde lite, men gråta 15 sek sen över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback