[Fulltbokad i helgs]

Mallan,
tøj = kläder. Så nu vet du det. =)

Våra helg har varit fullt upp fast mysigt, dock fick vi inte riktigt med vila, så jag och sonen hade svårt att gå upp, storm ville gå i säng direkt efter när han ville upp. Men nej, han får leka sig trött på riktigt istället.
Vilket han gör nu, lekar med sin stora röda lastbil..
tydligvis är det söndag för oss. hehe.

Fredags var jag och pojkvännen å städade i källare, en del till återvinnelse,
så skulle han direkt till årsmöte i dövförening.
lördags, förmiddag, minns inte ens vad jag gjorde, men isåfall, jo nu minns jag, jag skurade ju golvet, och flyttade en del lådor till barnens sovrum så Storm farmor kan komma och passa honom,
jag duschade ändå, för jag svettades som en gris, så det räckte nog inte med att bara puffa lite parfym på mig.
var på fest till 01.00, hade väldigt trevligt, men till slutet var det lite tröttsamt för det sved i ögonen av all rök, och
några blev alltför fulla att jag knappt förstod dem, de tyckte det var konstigt att jag bara drack vatten och inte rökte. hehe, (fulla och tom i huvudet kan tänka hur som helst.)
 Så vi åkte hem, men först skulle killarna äta pizza medan jag glodde på, blev sugen, men avstod!
Så vi somnade typ vid halv 3 och gick upp 8.30 tiden ca för sonen var glad och pigg, så jag var tacksam att jag var nykter, så jag kunde unna dagen smärtfritt jämfört med de andra gulliga vänner som säkert låg och mådde som de förtjänar, haha.

Tvättade kläder så jag kan ha byxa igen, så åkte vi och kollade på bord och stolarna, jävla läckert, tror nog vi ska köpa dem. Frågan är bara vart de ska stå.. kanske i lager..
Så åkte vi direkt till cirkus och njöt programmet. Storm blev imponerande när elefanten kom in.
jag tyckte inte riktigt om att elefant skulle balansera, osv, låt djur vara djur. inte trimma dem..
äh cirkus är cirkus, men det var ändra bra programmet trots allt.

Så åkte vi direkt efteråt till vänner, som bjöd på middag och vi var där till 21.00
Så åkte vi hem efteråt och jag gav upp att vara vaken 22.20.
Vi blev alltför trötta och blev därför ovänner.. som nu tycker jag är trams, jag blev förbannad för ingenting.. ska nog krama och pussa honom förlåt när han kommer hem från jobbet.. Farligt att vara trött och brusa upp för ingenting. ;-)

Nä nu ska jag hoppa vidare till nästa blogg och skriva om min helgens kost.

Hav gött


Kommentarer
Postat av: mallan

töj visste jag vad betyder efter två veckor på grönland, hade ordboken med mig och har den kvar nånstans här hemma:P

minns en helg därnere i köpenhamn, fyfan vad alla rökte inne överallt- rök o rök. skönt med rökförbud...

2010-04-21 @ 21:23:52
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: CUORE

din fråga om mina ringarna är besvarad i mitt senaste inlägg. :)

2010-04-26 @ 00:14:01
URL: http://cuoresphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback