Alla kommer att skratta åt dig!



Min bonusdotter på 13 år kollade i internet guinetess och guint.
Så hittade hon en byxa som hon ville ha den och har länge önskat, enligt henne.
Så visade hon den för mig, förtjust blev jag med, vill ha collagebyxa, skönt att ha hemma eller så.



(ja det är herrbyxa och vaddå?)

men så sa hon till mig
"Du måste komma ihåg att ha sockar på, inte lägga den bara så, utan måste packa in i strumpor,
för annars ser det dumt ut och ALLA kommer att skratta åt dig, och betonar flera gånger "ALLA kommer att skratta åt dig", därför måste du komma ihåg att göra rätt.

Jag bara nickar och lyssnar.. sen skrattade jag tillsammans med hennes farmor,
"vem fan bryr sig egentligen?!"
Dagens ungdomar är tydligare MYCKET viktigt att inte va pinsam, det är så töntigt om man är pinsam, för då blir det vilket liv! Bara så ni vet..

Viktig information det! mycket!

=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hälsa från mig att jag vill oxå ha sådana

2010-12-01 @ 22:25:19
Postat av: ida

hahaaha ungdomar! roligt...härligt.. :)

2010-12-02 @ 21:54:25
Postat av: Linda

Fina byxer ^^

2010-12-29 @ 00:29:23
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback