[Röda damen / dagens måste]



Jag är en jävla kärring igår och idag, grunden = Röda damen har bestämt att övernatta hos mig i en vecka ungefär! 

Det brukar vareria, hur jag har det, några gånger problemfritt, några gånger jätteont i rygg/mage.
Men här gång. PMS som retar. blir lättretad när Storm är extra busig. (mammaroll =lugn, och det är oerhört svår uppgift just denna veka..)

Så ska vi snart till hörklinik, för att kolla om Storm ska operationeras i sin öra eller inte, han har vätska, som gör att han hör 5-10 db mindre än normal hörsel.
Så ska vi även kontrollera mig, om jag ska få hörapparter, för min hörsel har utvecklat sig, jag kan nu höra Storms skrik på ca 1 meter avstånd, det kunde jag inte förut när jag hade Elijah.
Jag hör också bättre än min pojvkännen som fungerar en hörskelskadad, även om hans db säger nått annat,
Så evtuellt ska jag ha hörapparter och lära mig tala/höra skillnader.
Spännande blir det!! CI = fortfarande nej tack. jag vill inte vara cyborg.

Men jag orkar inte gå dit idag, för jag har ont och irriterad att behöva gå ut! =((



Meeen DAGENS MÅSTE HA = www.kid-rox.com
Snygga barnkläder! rockiga/punk stil.. Vill köpa till Storm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback