[bushumör - DANSK VBLOGG]



Förstod ni nåtting eller sitter ni med stora ögon och frågatecken över huvudet?


HiHi, många av er förstod visst ingenting/lite..
Jag tänkte tillbaka till tiden då jag var ""NYDANSK" typ, max nolla och bad om tolk hela tiden, föredrog penna/papper istället för
konstig teckenspråk. fniss..

NU ska jag översätta vad jag tecknade i vlogg.

"Jag vet inte vad jag ska säga men jag kan bara göra mitt bästa att hitta på vad jag ska.
Visserligen/ pi idag nu jag tråkar mig, stilla lugn, Storm är i dagis (vuggestue).
Så jag hmm, vill hemma (fel) sticka handla lite och se vad vi gör till helgen, vad? hmm

 Så nu stilla tråkig , jag kan inte spela wow. Just denna dator är dårlig så, jag hmm struntar i.
Så jag provar bara här.. hmm, tråkar..  Jag vill gå ut men kan inte för post ska komma och ringa på dörr, blinkar.
Kliar på huvud, så bara tålamod tills allt är på plats, så fint jag sticker eller hitta på nått..............
...................... SES!"
Det var vad jag sa =P

Kommentarer
Postat av: Älvan

Jag fattade ingenting:)

2010-03-05 @ 15:10:18
Postat av: Josannah

hehe, försökte att föreställa mig att fatta inget, det är faktiskt svårt att förstå.. har blivit INmatad dansk nu, hehe

2010-03-05 @ 15:31:14
Postat av: Sofia J

Jaa, jag sitter här med stora ögon och frågatecken över huvudet!!! :D

2010-03-05 @ 15:39:28
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Jinna

Ååå, vad allvarlig Josannah är! ;) Och ja, inte jag heller som fattar nånting. Off hårt. Videoblogga gärna igen - på svenska oxå, kanske? Haha.

2010-03-05 @ 17:16:18
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Felicia

Jag förstod lite grann, så min danska från min tid på Naerum har inte försvunnit riktigt än ;) SKOJ att se dig live nu när det är så länge sen sist.

2010-03-05 @ 21:01:05
URL: http://tullfriatankar.blogg.se/
Postat av: SIgne

Hi hi. Jeg forstod din rastløshed/kedsomnhed - snak :)

2010-03-06 @ 12:20:11
Postat av: Maja

förstår precis allt vad du sa ;) Härligt att se dig med fullt danska tsp!! ;)

2010-04-12 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback