[HÅR-panik]

Jag har inte klippt min hår i 2½ år, för att jag vill spara min hår så mycket som möjligt,
så idag har jag gått till frisörsalong och klippte min slitet hår och klippte i 2 etager, för att tunna och få
ett lång friskt hår istället för lång risigt hår... Men nu tycker jag att jag har klippt mig för MYCKET!!
Vet inte ens om jag ska skratta eller gråta.. =S
PÅ bilden, syns ju inte så mycket, men det är verkligen mycket, när jag var färdig i salong så fick jag se på allt hår.. typ 15-20 cm...
Jag ångrar mig faktiskt lite. =/


Kommentarer
Postat av: Sofia J

Gumman, hår växer. Men det måste klippas också, jag hade också lång hår förut men jag klipper toppar då och då då blev hår vacker i lång. Inte alls slitet heller.. Ha lite tålamod, din hår kommer bli lång senare :) Kram

2010-03-03 @ 14:35:24
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: Jocke

Jag ser ingen skillnad alls! Har du ens klippt?

2010-03-03 @ 14:37:38
URL: http://justanotherjoke.blogg.se/
Postat av: Jinna

Det ser lika snyggt ut på dig ändå! :) Jag har faktiskt ungefär lika långt som du nu, fast lite kortare. ^^ Jag har inte heller klippt mig på ett bra tag, kanske 2-3 år typ. Byss det hårt.

2010-03-03 @ 18:51:02
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Anonym

åh så långthår har du nu! :) roligt!

nää syns inte så mycket..så behövs ej oroar dig! :)

jag vill spara långthår också..men mitt hår!!! mkt mkt långsam att växa! sur..:) hahaa..

puss

2010-03-03 @ 20:10:03
Postat av: ida r

skrev nyss men blev nåt fel.äsch skriver igen..:)

oj långt hår!!

syns inte så mkt att du har klippte dig! så oroa dig inte! :) hahaa :)

jag vill också ha långt hår! men mitt hår maxx långsam att växa! tönt..ahah :) snyft..

tålamod????? näää mitt hår e långsamt bara..suck..

gjorde du nåt speciellt med håret???

krammm

2010-03-03 @ 20:11:41
Postat av: Ellis

Du har verkligen långt hår! Fint på dig;)



Kram

2010-03-05 @ 16:20:58
Postat av: Signe

Åh så langt hår! Forstår dig godt - var også selv i din situation for ikke lang tid. Den første tid var jeg ikke så vildt med håret, men med tiden, så er det ok. Hår vokser alligevel :P Og dine børn + Mic elsker dig alligevel :)

2010-03-05 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback