♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Jag har annorlunda begrepp med första kärlek,
alltså min nuvarande är mitt riktig kärlek och
jag har förkärlek till äldre man, haft flera förhållande med äldre än jag, den äldsta är nuvarande med 10 år skillnad, och ironisk nog är min allra första kärlek är jämnålder som jag. bara månader äldre.

Hans namn är Mikael,
vi blev kära i varandra när vi gick i högstadiet i skola,
(Vi döva som går i grundskola 1-10 klassen, därav högstadiet är 8-10)

Vi var till en födelsedagkalas i 8an hos en, och då lekte vi flask-leken, rotera flaska och den pekar, så ska man
välja sanning eller konsevekens, så valde den mig och jag valde sanning, (notera; jag och mikael satt bredvid varandra) så frågade en mig, "Vem är du kär i?" Jag sa Mikael.
och sen roterade flaskan efter några runder, så pekade den på han och han valde sanning, och samma person frågade om vem han var kär i.. han pekade på mig.

Nu visste vi att vi var förälskad i varandra och blev tillsammans, herregud vad vi hånglade jämt i rasterna på skola, han hade massor av sugmärke och med ansikte, så hans mamma trodde att han hade bråkat.
sen tog det slut, så blev vi två igen när vi gick i 10 an, då hade jag hunnit med en pojkvän som var 6 år äldre än mig, men blev jag och Mikael igen i tian, tog dock slut igen efter vi hade börjat gymnaiset.
men mycket hade hänt mellan, och det tänker jag inte nämna.
Han har av alla ex placerat ett speciellt plats i mitt hjärta,
jag blir alltid glad att höra om han har det bra.
Hade ingen kontakt på flera år, och sen hittade han mig,
och har nu återigen kontakt.
Observera;
Han är singel nuförtiden och han förtjänar en riktig fin kvinna att skapa ett familjliv i framtid.




Roliga bonusinformation;
Första extra förtjusiga var i en pojk, Frederik på dagis, vi var ca 6 år gamla, så blev jag och en annan flicka extra tjusiga i honom, så han fick ha båda oss som flickvänner, han höll om oss båda och pussade oss båda samtidigt. DELA ska det va!

**
Jag var faktiskt också kär i min egen bror, Anders, han som var äldst och stilig, blev alltid glad när han kom på besök. *herrejösses!!*
**
Sen var jag väldiga förtjusiga i två tvillingarbröder, som min storebror, Anders´s mamma, var tillsammans med en man som hade två söner, de kom också på besök när vi var hos farmor och farfar, alla i släkt kunde se det på mig och jag förnekade, men de tyckte det var väldigt gulligt så de tog bild på mig, tyvärr har jag inte foto att visa er här ;-/


Kommentarer
Postat av: piggelin

Sött av dig som försöker reklamera ut att Mikael är ledig :-) hehe.. Ja sannerligen, han förtjänar en fin kvinna!:)

Liksom du en bra man som du har nu:-)

kram!

2010-11-26 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback