Design på väg!


Hej ni allihopa!

Ja jag har inte ens bloggat på länge, detta är tack vare design,
har jag inte mitt personlig design, så vill jag inte ens blogga.
så nu jobbar jag hårt på min design, 3e dag idag, håller på att bli färdig,
ska lösa några htmlproblemerna,
Jag sitter och sysslar och sen vägrar det att fungera så blir jag tokig,
men lugnt och andas fint, så sysslar jag, nä plötsligt internet disconnect!
Lugnt, vänta. kolla router, nu full internetingång = uppdatera!
Html problem igen, "Nä du nu gör jag slut med dig, html."
och loggar ut..

5 minuter senare, "vad fan, jag skriver ett inlägg istället."
så är jag här nu, =)

Så jag kommer att ändra lite runt här även, så om ni undrar varför jag uppdaterar bara så onödiga, så
är det för att jag fixar och knådar!

Pusselihej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback