Dag 8 – Favoritsaker.



"öhh!!" har jag mitt första tanke, vilka /vad är favoritsaker för mig..
Jag har inte nått speciellt saker som jag favoriserar..
färg, mat, osv, finns för mig men saker, hur ska jag se på ordet "Saker"?
i vilket begrepp är det egentligen?

Hm, så jag har faktisk ingen anelse, =/

Men bjuder på lite favoriterna istället för saker.
Favoritfärg; lime /grön, Lila, mörkt grått/svart.
Hårgrejer; Balsam och hårinpacking kan jag INTE leva utan.
Kaffesump som hudpeeling.

Hoppas det är tillräckligt =) Isåfall får ni fråga på om ni vill veta nått speciellt objekt om jag favoriserar. =D


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: EXAKT!! ;)

2011-04-28 @ 23:34:26
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback