bara för att tidfördriva.

Homo eller hetero?
mmh

Landet eller storstan?

för det mesta storstan.

Kram eller puss?
kram

Pasta eller potatis?

om jag måste välja, potatis.

Is eller mjukglass?
Mjukglass (Ben&Jerry) annars isglass.

Rakad eller orakad?
orakad

Biffig eller slank?
Båda och egentligen.

Popsnöre eller sportfåne?
popsnöre.

Naken eller pyjamas?
Pyjamas, vill inte leta kläder om det plötsligt brinner i lgh om natten

Kaffe eller te?

båda och.

Förfest eller efterfest?
Förfest

Engångssex eller engångstallrik?
Engångstallrik

Glasögon eller linser?
Glasögon

Plugga eller jobba?

Jobba

Yngre eller äldre?
äldre

Lång eller kort?
Lång

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
båda, men för det mesta konflikträdd.

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Jag reder mig själv

Är du svartsjuk?
Beror på vad

Vad gjorde du igår kväll?
Spelade sims3.

Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Jadå de får de om de vill.

Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
bokmärke

Tyckte du om att gå i skolan?
Nä, inte att läsa, men att umgåsa med vänner ja!

Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
Bild

Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
NO

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
Fiskare eller jobbar med akraivum i zoo typ.

Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Beror på vem, kan va att jag blir glad, eller förvånad och glad ändå

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Ja.

Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Sover Storm? Så jag kan sova lite mer.

Är du troende?

mmh

Tycker du om stearinljus?
Jaa

Använder du hårbalsam?
Ja, kan inte leva utan hårbalsam

När blir man vuxen?
stort sett 25 år gammal, men några e fortfarande omogna, så det är olika till indviullt.

Vilken färg har din tandborste?
Limegrön.

Har du lök i köttbullarna?
Ja

Hav eller sjö?
Simma i = SJÖ, finns ju inte hajar där eller brännmandlar.
Njuta utsikt = havet.

Har du någon skrivare?

Ja

Vad har du för väckarklocka?
Mobilen och Storm.

Hur ofta klipper du tånaglarna?
När det behövs

Har du betalat månadens räkningar?
Nope, räkningar har inte kommit.

Använder du hudlotion?
Nej.

Har du åkt ambulans någon gång?
Ja

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?
Sötlaktris

Chips/ostbågar/jordnötsringar?
ostbågar

Äpple eller Päron?
äter inte frukt, annars båda.

Äter du fiskbullar?
Ja, i dillsås!

Svettas du mycket?
nej.

När klippte du dig senast?
minns inte

 Har du fått riktig massage någon gång?
Nope

Vilken är din favorit på Mc Donalds?
McNuggets och Tasty, annars testar jag alltid "periodburgare"

Hur stor hårddisk har du ??
Det har jag inte koll över.

Har du överkast på sängen?
Nope. vem behöver överkast egentligen?

Har du blivit sövd någon gång?
Nej inte vad jag minns

Lever din mormor?
Nej, må hon vila i fred.

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
öh, hitta på nått, men det är förnuftigt att svara på frågor nu för jag är uttråkad.

Använder du tofflor?
nej men sandlar.

Använder du morgonrock?
Nej, saknar min försvunna morgonrock =(

Är du en Besserwisser?
Vet inte vad det är för nått?

Hur många språk kan du ?
svenska, Svensk teckenspråk, Danska, Dansk teckenspråk, och flera lite av olika språk.

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?
Jadå, har lärt mig att det är egentligen inte gammal förrän 4 dagar efter utgångdatum.

Beskriv din humor:
Sexhumor är bästa jag vet.

Är det nåt du absolut inte äter:
LAX, hummer. usch

Kläder just nu:
en beige byxa, en vitt linne och grå t-shirts, så en lila fleece tröja. två par strumpor.

Saft eller alkohol:
Saft

Hur många kuddar sover du med:
1

Favoritväder:
Lite regnig, eller lite sol, fast svalna så man varken svettas/fryser,

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Båt, en båtstyrlig kunnig människa, och solglasögon, så jag kommer hem igen.

Morgon- eller nattmänniska:
nattmänniska-

Sparare eller slösare:
försöker att spara men är född slösare.

Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja

Har du några homosexuella vänner:
Ja det har jag

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Dum fråga! Självklart!

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
har 3 barn, och vill ha en till sen är jag färdig med barn-produktion ;-)

Är du kittlig:
Nope, bara om man vet mitt "hemliga ställena"

Snarkar du?
Ja, men lågt att man ska ligga bredvid för att kunna höra.

Stjärntecken?

Vågen

Rädd för insekter?
Nej.

Bästa bok?
eh.. bibel kanske? den enda jag har läst flera gånger, annars är en "bok-hatare"

Skriver du dagbok?

Aldrig, har alltid varit dålig på det.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Nej, jag har funderat och vill ha piercingar och tatueringar, men blir nog aldrig av.

Gillar du att sjunga?
Ja, är sångfågel ^^

Anser du att du är stark?
Nä inte fysisk men otroligt psyskigt stark

Röker du?
Nej, är allgeri.

Så mycket är klockan just nu:
12:09


Min längd (i cm):
177

Min skostorlek:
42, varsågod att håna mig nu

Antal par skor jag äger:
3

Äger du några sexiga underkläder?
Nä, haha! men det finns ett par som min mic tycker är sexiga

Äger du några sexig kläder utöver det vanliga?
Nej. Pojkaktig kvinna, tyvärr.

Antal timmar i veckan jag spenderar vid datorn:
typ 8-10 timmar

Så många minuter tillbringar jag framför spegeln varje morgon:
0-3 min.


Erkänn, vem av er orkade läsa av det hela?!

Kommentarer
Postat av: Sofia, Devins mamma

Jag! :)

2011-02-01 @ 12:31:08
URL: http://mujerguapa.blogg.se/
Postat av: mallan

hela:) ska kopiera lite nu;)

2011-02-01 @ 12:41:03
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha. Ja, maten var verkligen gooooooood! ;) testa du!

Jag orkade läsa hela inlägget, kul och få veta lite mer om dig. hihi

2011-02-02 @ 10:06:33
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, precis. Tur så gillar jag de flesta mat så att jag kan äta utan problem. Synd att du inte gillar blomkål så mkt, de är såå god! Men tur så gillar du broccoli, de är goda de med. Du kanske kan testa att byta ut blomkålen till broccoli istället?



Ja! Skinkchipsen var verkligen god!!! Jätte enkelt och snabbt att göra, kommer att göra den flera ggr. :)

2011-02-02 @ 18:39:11
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: ja det är inte lätt! ;)



jag läste halva iaf! ;D

2011-02-06 @ 19:22:00
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej!

Ehh... Jag mindes inte hur mycket vatten jag tog, men tror typ 2 dl, jag fick gissa själv. :S Hoppas det gick bra för dej iallafall :)

2011-02-07 @ 08:17:04
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: höhöhöhö;)

2011-02-11 @ 12:14:24
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe, ja precis :D En söt påve! :D

2011-02-11 @ 12:37:14
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja den kille är roligt hihi.

2011-02-15 @ 10:33:25
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: josse

Jag! ;-)

2011-02-15 @ 17:25:08
URL: http://www.josefinbergqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback