Lättar hjärtat.


Nu känner jag för att lätta hjärtat,
jag har funderat på att byta blogg namn eller så, men jag
vill folk ska kunna finna mig så det är nog uteslutet, men vem vet
jag kanske ändrar mig framöver.

Jag kämpar daglig genom vardagsliv som mamma utan barn hemmaboende hos mig.
Jo jag har två fina pojkar hos mig, men har inte skolbarn hos mig. 2/4.
Det vill säga att jag har totalt 4 månader i hela året att ha 4/4 barn hos mig.
övriga av året ar 2/4, och det är för lite.

Funderar på om ni vill läsa om hur det är, vad jag kämpar genom.
Om ni vill jag ska dela av med er, jag menar inget tvång, men har det intresse?
Eftersom jag ofta vill skriva om det men vet inte om jag är för "brutal ärlig"..

Låt mig höra er åsikter lite.

Jag vet att ni ofta inte vågar skriva i kommentar fält. men så skriv anonymt, lämna mailadressen så bara jag ser och vet vem ni är om ni inte vågar lämna ut namnet, det är i ordning för mig.

EDIT;
Jag kommer inom snart att ta bort direktlänk i facebook, för att jag personlig avskyr att folk bara klickar på "gilla", och kommenterar där när det skrivs i en annan domän som inte tillhör facebook.

är ni som brukar kolla min blogg via facebook, så bör ni snarast premunera min blogg på bloglovin eller rss, så har ni kontroll på när jag uppdaterar :-)

Kommentarer
Postat av: mormor

det är väl bra om du skriver det du har på ditt hjärta

2011-09-04 @ 18:33:00
Postat av: Sofia, Devins och Daisys mamma

Jag tycker du får skriva och lätta på din hjärtat, du behöver det.. Jag kommer läsa ialf och kommenterar om jag har nåt åsikt. Kram

2011-09-04 @ 18:34:33
URL: http://mujerguapa.wordpress.com
Postat av: Felicia

Jag anser att det är allt för lite som du träffar dina stora barn. De behöver deras mamma och du behöver dina barn. Det är så synd att det blev så efter allt kämpande du utfört.



Sen det där andra, jag läser alltid din blogg men är ganska dålig på att kommentera vilket inte känns bra. Du ska skriva för din egen skull inte för oss "läsare". Känner dui att du vill skriva ut så gör det. Kram

2011-09-04 @ 19:55:36
Postat av: E

Ja, det är upp till dig, hur du vill ha det för att lätta upp din hjärta och då är det du som bestämmmer hur du vill öppna för omvärlden eller inte.



Det är ju synd både för dig och dina barn få se varandra så lite..Ni både barnen och du behöver se oftare!



Och jag är den som läser din blogg.. Men du ska skriva för din egen skull inte för andras alltså oss läsare...



Du ska göra det du mår bäst av! Fundera först vad du vill inte vad vi andra vill:)



Kram

2011-09-04 @ 20:33:05
Postat av: Martina

Hoppas du får träffa dina större barnen oftare, det skär i en mammas hjärta att inte få träffa dom hur ofta man vill.. Ja, som andra nämner, du gör precis som du vill och jag tycker det är alltid spännande att läsa. bamsekram!

2011-09-04 @ 22:40:58
URL: http://wifemarran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att det måste kännas jobbigt och ont av att inte kunna ha barn hos sig! Jag skulle inte bli hel om jag inte får träffa mina barn.. Det är inte ok att du bara får träffa 4 månader. Det måste väl finnas mer att kämpa för det? Förstår mig inte på sånt..

Man är två som skaffar barn ihop, så ska det bli lika och rättvist..? Tänker på dig! Kram!!

2011-09-05 @ 18:50:38
Postat av: Jessica

Förstår att det måste kännas jobbigt och ont av att inte kunna ha barn hos sig! Jag skulle inte bli hel om jag inte får träffa mina barn.. Det är inte ok att du bara får träffa 4 månader. Det måste väl finnas mer att kämpa för det? Förstår mig inte på sånt..

Man är två som skaffar barn ihop, så ska det bli lika och rättvist..? Tänker på dig! Kram!!

2011-09-05 @ 18:52:30
URL: http:// ahlinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback